شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#اسپانیا

اردوی آماده سازی حریف ایران در اسپانیا

تیم ملی فوتبال عراق برای برپایی اردوی آماده سازی خود جهت حضور پرقدرت در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی، راهی اسپانیا می شود.

وب سایت عراقی وین وین از برپایی اردوی آماده سازی تیم ملی این کشور در اسپانیا خبر داد. این وب سایت به نقل از منابع موثق خود از کمیته عادی سازی اتحادیه فوتبال عراق نوشت که فدراسیون فوتبال این کشور خواستار ایجاد یک اردوی آماده سازی برای تیم ملی عراق در اروپا، به منظور آماده سازی برای مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی 2022 شده اند.


این منابع اعلام کردند که کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق برای برپایی اردوی آماده سازی در کشور اسپانیا از تاریخ 10 آگوست (19 مرداد) به یک شرکت متخصص در زمینه سازماندهی اردوگاه های آموزشی در اروپا مراجعه کرده اند.

 

 

-

 


این وب سایت همچنین مدعی شده است که اردوی آماده سازی عراقی ها قرار است 14 روز به طول بینجامد و حریف تیم ملی ایران در این مدت، 2 بازی دوستانه با دو کشور سطح بالای اروپایی را برگزار خواهد کرد.


همین منابع اضافه کردند که هیئت عادی سازی طی چند ساعت آینده جلسه ویژه ای با عدنان درجال وزیر جوانان و ورزش این کشور به منظور تسریع در معرفی مربی جدید برای تیم ملی عراق برگزار می کند. سرکو کاتانچ مربی اسلوونیایی این تیم هفته گذشته از سمت خود استعفا داد.


وی پس از عدم دریافت 6 ماه متوالی حقوق خود که گفته می شود مبلغی بالغ بر 600 هزار دلار است، از فدراسیون فوتبال عراق به نزد فیفا شکایت کرده است.


تیم ملی عراق یکی از حریفان ایران در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی است. سایر تیم های این گروه نیز کره جنوبی، امارات، لبنان و سوریه هستند که مسابقات این گروه از 11 شهریور آغاز می شود.