شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#نیروهای مسلح

سرلشکر باقری: مجاهدت‌های" احمد جبرئیل" کارنامه ای درخشان برای مقاومت فلسطین است


سرلشکر باقری: مجاهدت‌های" احمد جبرئیل" کارنامه ای درخشان برای مقاومت فلسطین است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بمناسبت درگذشت دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین پیامی را صادر کرد.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  بمناسبت درگذشت مرحوم احمد جبرئیل دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین پیامی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 درگذشت مجاهد نستوه و انقلابی مرحوم احمد جبرائیل (ابوجهاد) دبیر کل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین و از پرچمداران جبهه مقاومت ضدصهیونیستی،  موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

بی تردید، دهها سال مجاهدت پیوسته و شجاعانه او  در راه آرمان قدس شریف و آزادی ملت فلسطین از چنگال اشغالگران خبیث صهیونیست و دشمنان  امت اسلامی، کارنامه ای درخشان، ماندگار و هدایت بخش برای مقاومت اسلامی فلسطین  است که به فضل الهی راهنمای رزمندگان فلسطینی در آوردگاه های حساس و سرنوشت ساز پیش رو قرار گرفته و نوید بخش رهایی مسجدالاقصی قبله گاه نخستین مسلمانان جهان و برچیده شدن بساط ظلم، جنایت و سبعیت غاصبان سرزمین مقدس خواهد بود.

فقدان مبارز بزرگ مقاومت و یار و یاور رزمندگان مصمم و خستگی ناپذیر فلسطینی را به خاندان مکرم، رهبران و اعضای جبهه مردمی برای آزادی فلسطین و آحاد مردم مظلوم و مبارزان غیور فلسطین تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید ، رضوان و رحمت واسعه الهی  و برای بازماندگان آن مرحوم ، صبر و شکیبایی توام با ثبات قدم طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/