شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#قیمت
رصد بازار خودروهای داخلی؛

سد مقاومتی سایپا شکست+ جدول قیمت

کدخبر: 425465
اقتصادنیوز: سد مقاومتی پرطرفدارهای سایپا شکسته شد و امروز در دومین هفته پیک پنجم کرونا بازار سایپایی ها با رشد قیمت 500 هزار تا یک میلیون تومانی بسته شد.

 به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودروهای پرطرفدار سایپا نشان دهنده آن است که خودروهای «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار» و «تیبا 2 معمولی» در بازار رشد قیمت داشته اند. رشدی که نشان دهنده آن است که تعطیلات کرونایی هم نتوانسته تاثیر چندانی در بازار خودرو داشته باشد. بطوریکه از سایپایی ها هرچند با شروع دور جدید تعطیلی کرونا از ابتدای هفته گذشته در برابر رشد قیمت مقاومت کردند اما با شروع هفته دوم سد مقاومتی سایپایی ها در بازار شکسته شد و بازار طعم رشد قیمت را چشید.

  رشد قیمت این دو خودرو در حالی رقم خورد که به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به تعطیلی نمایشگاهها و مراکز شماره گذاری در حاضر معامله چندانی در بازار صورت نمی گیرد و فعلا بازار در حالت سکون بسر می برد.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «تیبا2» معمولی امروز با افزایش یک میلیونی در بازار140  میلیون تومان قیمت گذاری شد. «تیباصندوقدار» نیز رشد 500 هزار تومانی در بازار را تجربه کرد و قیمت آن به 132 میلیون و 500 هزار تومان قیمت خورد.

«کوییک معمولی» نیز امروز رشد یک میلیونی قیمت در بازار را تجربه کرد و قیمت آن به  156 میلیون تومان رسید. اما «کوییکR»  امروز تغییر قیمتی در بازار نداشت و  قیمت آن به 160 میلیون تومان رسید.

براساس ارزیابی بازار خودرو «ساینا» دیگر خودرو پرطرفدار سایپا روز گذشته با قیمت 147 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. 

از سوی دیگر با رصد بازار خودرو می توان گفت که براساس قیمت های جدید اعلامی از سوی شرکت های خودروساز قیمت شاهین نیز به 291 میلیون تومان رسید. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می گردد.

سایپا 20