شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال#مهدوی کیا#تیم فوتبال

توافق هنوز قطعی نیست

فدراسیون فوتبال خبر انتخاب مهدی مهدوی کیا را تغییر داد!

فدراسیون فوتبال خبر انتخاب مهدی مهدوی کیا را تغییر داد!

سایت فدراسیون فوتبال خبر مربوط به انتخاب مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید را تغییر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امروز یکشنبه برگزار شد. مهمترین خبری که از نشست امروز بیرون آمد و به صورت رسمی از طریق سایت فدراسیون منتشر شد، انتخاب مهدی مهدوی کیا پیشکسوت فوتبال ایران به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید بود.

فدراسیون فوتبال خبر انتخاب مهدی مهدوی کیا را تغییر داد!

انتخاب قطعی مهدوی کیا از سوی فدراسیون فوتبال و اعلام رسمی آن در سایت فدراسیون باعث شد تا گمانه زنی‌هایی از چگونگی مذاکرات و موافقت مربی تیم‌های پایه هامبورگ آلمان ایجاد شود.

در خبر ابتدایی آمده بود: «مهدوی کیا سرمربی تیم المپیک شد» و لید خبر هم این‌طور نگارش شده بود: «در پی برگزاری نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم المپیک انتخاب شد.»

با این حال بعد از گذشت ساعاتی از انتشار این خبر، فدراسیون فوتبال اقدام به اصلاح و تغییر خبر خود کرد تا قطعی بودن انتخاب این پیشکسوت فوتبال را زیر سئوال ببرد.

در خبر جدید آمده است: «مذاکره فدراسیون فوتبال با مهدوی کیا برای هدایت تیم امید» و لید آن هم این‌طور تغییر کرده است: «در پی برگزاری نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، مذاکره با مهدوی کیا جهت هدایت تیم ملی فوتبال امید آغاز می‌شود.»

فدراسیون فوتبال خبر انتخاب مهدی مهدوی کیا را تغییر داد!

البته شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال در این مورد گفته است: «مذاکراتی با آقای مهدی مهدوی کیا در چند روز گذشته انجام دادیم و در مورد مسائل مربوط با تیم‌های پایه و امید صحبت‌های مهمی انجام شد. به همین ترتیب با توجه به در پیش بودن مرحله مقدماتی انتخابی المپیک توافقات اولیه به صورت کلی با آقای مهدوی کیا انجام و قرار شد با توجه به قراردادی که او با باشگاه هامبورگ دارد، بعد از صحبت نهایی با مسوولان این باشگاه، برنامه جامع خودشان را برای ساماندهی تیم‌های ملی فوتبال پایه و سرمربیگری تیم المپیک به فدراسیون اعلام کنند.»

وی افزوده است: « احتمالا در صورت توافق نهایی دستیاران آلمانی در کادر ایشان حضور خواهند داشت. ما امیدواریم شرایط برای این همکاری که منشا اتفاقات مثبت و بزرگ برای فوتبال ایران خواهد بود هرچه زودتر با توافق مهیا شود که جزییات این مذاکرات و برنامه ریزی به زودی اعلام می شود.»

مشخص نیست در حالی که انتخاب مهدوی کیا قطعی نبود، فدراسیون فوتبال چرا با عجله نسبت به انتشار خبر آن اقدام کرده است.