به گزارش برنا، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در هفتمین اجلاس معاونت سیاسی استان‌های حزب موتلفه اسلامی با تبریک حماسه ۲۸ خرداد تاکید کرد: این انتخابات مأیوس کننده دشمنان و امیدوارکننده دوستان نظام بود.

بادامچیان ضمن تشکر از زحمات دفاتر حزب در استان‌ها در جریان انتخابات ۲۸ خرداد، گزارشی از فرایند تشکیل شورای وحدت و تلاش برای وحدت اصولگرایان ارائه کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: مؤتلفه در انتخابات میاندوره‌ای مجلس در تهران یک اقدام اخلاقی و ارزشی انجام داد و سرکار خانم دکتر افتخاری علیرغم شایستگی کامل و پشتوانه آراء، از نامزدی نمایندگی مجلس به نفع سردار اسماعیل کوثری انصراف داد و در شورای ائتلاف و شورای وحدت مورد تمجید و تجلیل قرار گرفت.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات تهران گفت: در انتخابات ریاست جمهوری، میاندوره‌ای خبرگان و میاندوره‌ای مجلس در تهران، شورای وحدت و شورای ائتلاف براساس وحدت نظر عمل کردند. در سراسر کشور نیز با تلاش هر دو مجموعه، نیروهای ارزشی پیروز شدند و به شوراها راه یافتند.

وی تأکید کرد: با همراهی مجلس و قوه قضائیه، سید ابراهیم رئیسی در دوره سیزدهم ریاست جمهوری و گام دوم انقلاب حرکت موفقی خواهد داشت.

بادامچیان درباره انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز گفت: دبیران استان‌های ما و همکارانشان توانستند در این انتخابات نقش مؤثری ایفا نمایند و تعدادی از اعضاء و طرفداران حزب در نقاط مختلف کشور به شوراهای ششم راه یافتند.

محمد بومیان قائم مقام معاونت سیاسی نیز در این اجلاس ضمن اشاره به برگزاری انتخابات و نقش مؤثر حزب و دفاتر آن در سراسر کشور، نکاتی را در رابطه با امور تشکیلاتی بیان کرد.

بومیان همچنین با اشاره به تغییر و تحول در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و تغییر دبیر این ستاد از معاونین سیاسی خواست شورای امر به معروف حزب را در استان تشکیل و فعال نمایند.

درخواست دیگر قائم مقام معاونت سیاسی، معرفی نخبگان و کارشناسان عضو در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برای همکاری در باشگاه سیاسی بود.

در ادامه معاونین سیاسی استان‌های قزوین، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و دبیران استان‌های زنجان و کرمان به ارائه گزارش انتخابات استان متبوع خویش پرداختند.