شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#ایران#ارتش#روسیه

ادامه نگرانی صهیونیست‌ها از حل بحران لبنان با کمک شرق/ توصیه نهاد امنیتی اسرائیل به آمریکا


ادامه نگرانی صهیونیست‌ها از حل بحران لبنان با کمک شرق/ توصیه نهاد امنیتی اسرائیل به آمریکا

صهیونیست‌ها در ادامه نگرانی خود از حل بحران‌های لبنان توسط کشورهایی چون روسیه و ایران و چین به آمریکا توصیه کردند که از ارتش لبنان حمایت کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های صهیونیستی که اخیراً به شدت درباره احتمال حل بحران اقتصادی لبنان با کمک شرق و نیز پیشنهاد سید «حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله برای حل بحران سوخت لبنان به کمک ایران ابراز نگرانی می‌کنند اعلام کردند که ورود روسیه و چین به لبنان فرصت تسلط بیشتر بر اتفاقات این کشور را از اسرائیل سلب می‌کند و اسرائیل باید یک استراتژی عملی فوری در این زمینه تنظیم کرده و آن را سریعاً و به شکل قاطع و محتاطانه اجرا کند.

همچنین موسسه امنیتی رژیم صهیونیستی هشدار داد که فروپاشی لبنان اسرائیل را به جنگ نزدیک‌تر می‌کند.

نهاد امنیتی رژیم اشغالگر در ادامه تاکید کرد، پیش از این که خلاء به وجود بیاید و ایران و حزب‌الله وارد شوند آمریکا باید از ارتش لبنان حمایت کند.

اخیراً روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت در گزارشی طولانی تاکید کرد که پیشنهاد سید «حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله برای حل بحران سوخت لبنان با کمک ایران برای اسرائیل بسیار نگران کننده است.

آنگونه که رسانه‌های اسرائیلی گزارش می‌دهند این نگرانی‌ها موجب شده تا «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادعایی مضحک پیشنهاد کمک به لبنانی‌ها را مطرح کند در حالیکه چند روز قبل از آن تهدید به کشتن غیر نظامیان لبنانی و نابودی زیرساخت‌های این کشور کرده بود.

روز گذشته روزنامه الاخبار گزارش داد که رژیم صهیونیستی همه تلاش خود را برای جلوگیری از حل بحران لبنان به کار بسته است و در همین راستا اخیراً منابع فاش کردند که اسرائیل پشت درهای بسته از همه دوستان خود یعنی ایالات متحده و کشورهای اروپایی و همچنین رژیم‌های عربی حوزه خلیج فارس خواسته تا زمانی که حزب الله به پروژه موشکی خود ادامه می‌دهد از انتقال حتی یک دلار به لبنان خودداری کنند.

روزنامه صهیونیستی معاریو در این زمینه گزارش داد، سیاست کنونی اسرائیل در قبال بحران لبنان منطقی است اما ممکن است نتایج نامطلوبی داشته باشد؛ زیرا در صورت عدم کمک غرب، روسیه و چین به سمت لبنان آمده و درباره سرمایه گذاری در بازسازی بنادر و ایجاد نیروگاه‌ها و پالایشگاه‌ها در این کشور صحبت می‌کنند.

انتهای پیام/