شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#استان تهران

مدیر اجرایی امامزاده پنج تن لویزان در گفتگو با مهر مطرح کرد:

آغاز رقابتهای چهل وچهارمین دوره مسابقات قرآن تهران از فردا

آغاز رقابتهای چهل وچهارمین دوره مسابقات قرآن تهران از فردا

حجت الاسلام ذکاوت گفت:چهل وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن استان تهران در بخش برادران از فردا به مدت دو روز در امامزاده پنج تن لویزان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام محمودرضا ذکاوت، مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده پنج تن لویزان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم شهر تهران در بخش بانوان و برادران گفت: فردا دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ تیرماه چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم شهر تهران در بخش برادران در امام زاده پنج تن لویزان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات حفظ، قرائت، مفاهیم در بخش برادران استان تهران به صورت حضوری و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در آستان امامزاده پنج تن (ع) لویزان در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی امام زاده پنج تن لویزان افزود: هفته گذشته نیز چهل و چهارمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بانوان برگزار شد که در این دوره از مسابقات، ۹۰ نفر از بانوان شرکت‌کننده از شهرهای تهران، لواسانات، دماوند و پردیس، در رشته‌های حفظ کل، قرائت تحقیق با قضاوت داورانی چون محبوبه کاتب در بخش تجوید، حوریه عقبایی در بخش وقف و ابتدا، نسرین آقایی در بخش صوت، سمانه کوچکی در بخش لحن و گوهری در بخش حُسن حفظ باهم رقابت کردند.

حجت‌الاسلام محمودرضا ذکاوت با اشاره به سن و تعداد شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات تصریح کرد: کوچک‌ترین شرکت‌کنندگان متولد ۱۳۸۱ و بزرگترین شرکت‌کنندگان متولد ۱۳۳۹ است. همچنین در نوبت صبح، در مجموع ۳۳ نفر شامل ۹ نفر حافظ کل، ۲ نفر حافظ ۲۰ جز، سه نفر حافظ پنج جز، پنج نفر در رشته حفظ ۱۰ جز، ۱۳ نفر شرکت‌کننده رشته ترتیل و یک نفر در رشته قرائت تحقیق شرکت کرده اند.