به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمد حسین ملاح در سیصد و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: گلستان طی سال های گذشته چندین دوره میزبان مسابقات کشتی و همچنین قهرمان لیگ دسته یک و لیگ برتر بوده است اما تا کنون از خدمات مادی و معنوی شورای شهر گرگان استفاده نکرده است.

وی افزود: از آنجایی که بیشترین توجه شهرداری و شورای شهر گرگان به بسکتبال بود احساس میشد شاید منابع دیگری برای حمایت از دیگر رشته ها وجود نداشته باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به میزبانی های گلستان در سال های گذشته، رئیس فدراسیون کشتی با میزبانی گرگان در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد کشور موافقت کرد.

ملاح تصریح کرد: بدین ترتیب گرگان دو ماه آینده میزبان بزرگسالان کشتی آزاد از سی و سه استان کشور خواهد بود که امیدوارم توجه ویژه به این رقابت ها صورت بگیرد.

رئیس هیئت کشتی گلستان بیان داشت: یک حامی مالی نیز قول مساعدت ۳۰۰ میلیون تومانی جهت برگزاری مسابقات را به هیئت استان داده است.

ملاح گفت: زیر ساخت های کشتی در استان فراهم است و تنها در هزینه های جاری مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم با حمایت هایی که انجام میشود این مسائل نیز مرتفع شود.

گفتنی است؛ در این جلسه از صحن شورای اسلامی شهر گرگان با اکثریت آرا مساعدت ۳۰ میلیون تومانی شهرداری به هیئت کشتی استان گلستان مصوب شد.