شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#دارای

فسادستیزی و کار جهادی باید در اولویت کاری کابینه دولت آینده باشد


فسادستیزی و کار جهادی باید در اولویت کاری کابینه دولت آینده باشد

نماینده گرگان با بیان اینکه یک وزیر کارآمد باید دارای تجربه در امور اجرایی کشور باشد،گفت: ضروریست وزرای پیشنهادی مسائل و چالش‌های کشور را بشناسند و با همفکری با سایر مسئولان برای حل مشکلات کشور برنامه ارائه دهند.

رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان درمجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره ویژگی های لازم برای تشکیل کابینه کارآمد در دولت سیزدهم، گفت: امید است آقای رئیسی وزرایی متدین، شجاع، ساده زیست و فساد ستیز به منظور تشکیل کابینه ای کارآمد به مجلس معرفی کند.

وی با بیان اینکه یک وزیر کارآمد باید دارای تجربه در امور اجرایی کشور باشد، افزود: لازم است وزرای پیشنهادی مسائل و چالش های کشور را بشناسند و با انسجام و همفکری با سایر مسئولان برای حل مشکلات کشور برنامه ارائه دهند.

نماینده مردم گرگان در مجلس با بیان اینکه امروز دغدغه مردم در حوزه معیشت و مسائل اقتصادی است، ادامه داد: یک وزیر کارآمد باید به مسائل این حوزه آشنا و در صدد حل آنها گام بردارد،از سوی دیگر یک کابینه کارآمد باید برای دغدغه های مقام معظم رهبری به ویژه در حوزه رونق و جهش تولید نیز برنامه عملیاتی داشته باشد.

سنگدوینی در ادامه با تاکید بر اینکه مدیران دولت سیزدهم نیز باید مدیرانی پرکار و جهادی باشند، ‌ چراکه با توجه به شرایط امروز کشور ما با کار کردن در ساعات معمول با توجه به حجم مشکلات آن طور که باید کار پیش نمی‌رود.

وی با بیان اینکه برای برون رفت از وضعیت فعلی نیازمند مدیرانی جوان و انقلابی هستیم، گفت: شرایط امروز کشور ما شرایط خاصی است و نیازمند کار جهادی مدیران است؛علاوه بر این مدیران دولت بعد باید مبارزه با فساد را در اولویت کاری خود قرار دهند و ما برای دولت آینده نیازمند مدیرانی فسادستیز هستیم.

نماینده گرگان در مجلس در پایان تصریح کرد: مدیران دولت سیزدهم باید مدیرانی جوان، متخصص، با انگیزه و با برنامه باشند تا بتوانند مشکلات کشور را حل کنند.

انتهای‌ پیام/