شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#کنترل کیفیت#هوای تهران

خبر بد برای همه تهرانی‌ها؛ کیفیت هوا به شرایط بسیار ناسالم رسید!

بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین شاخص کیفی هوای پایتخت در ساعات ابتدایی امروز حتی از شرایط ناسالم برای همه گروه‌های جامعه نیز گذشته و به شرایط بسیار ناسالم رسیده است.

خبر بد برای همه تهرانی‌ها؛ کیفیت هوا به شرایط بسیار ناسالم رسید!

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، کیفیت هوای تهران طی دو روز گذشته به شدت کاهش یافته است و در ساعات ابتدایی امروز به شرایط بسیار ناسالم هم رسید، اما هم اکنون شرایط برای گروههای حساس ناسالم است.

کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته به شدت کاهش یافته است، بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین شاخص کیفی هوای پایتخت در ساعات ابتدایی امروز حتی از شرایط ناسالم برای همه گروه‌های جامعه نیز گذشته و به شرایط بسیار ناسالم رسیده است.

طی این مدت ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون از بیشترین غلظت در میان آلاینده‌های هوا برخوردار بوده‌اند و میانگین غلظت آلاینده‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۱۳۴ قرار داشته که هم اکنون با افزایش این میانگین و رسیدن آن به عدد ۱۴۱ مواجهیم. در این شرایط هوا برای گروه‌های حساس جامعه آلوده گزارش می‌شود.

برای نخستین بار در سال جاری یک روز با کیفیت هوای ناسالم برای همه گروه‌های جامعه به ثبت رسیده و با توجه به افزایش غلظت آلاینده‌ها در ساعات گذشته پیش بینی می‌شود این شرایط دوباره در تهران تکرار شود.