شهرخبر

حیرت پزشکان اززنده ماندن زن جوان پس از سقوط از صخره + عکس

حیرت پزشکان اززنده ماندن زن جوان پس از سقوط از صخره + عکس

زن جوان به شکل معجزه آسایی پس از سقوط از یک صخره بلند کنار دریا جان سالم به در برد.

زنده ماندن معجزه آسای یک زن جوان انگلیسی پس از سقوط از صخره ای مرتفع حیرت پزشکان این کشور را برانگیخت. «ربکا کرافورد» ۳۷ ساله در حال پیاده روی در «لامورنا کوو» در کورن وال بود که ناگهان از ارتفاع ۱۸ متری یک صخره به پایین سقوط کرد. در این حادثه که در ماه ژوئن رخ داد ربکا به همراه خانواده اش در این منطقه مشغول گذراندن تعطیلات بودند.
 
پس از این حادثه خانواده سراسیمه ربکا بلافاصله با مرکز امداد و نجات ۹۹۹ تماس و درخواست کمک کردند. پس از وقوع این حادثه هلی کوپتر آمبولانس کونوال به همراه گارد ساحلی امداد و نجات در محل حاضر و این زن را به بیمارستان منتقل کردند. ربکا درباره این تجربه وحشتناک خود به مترو گفت: «وقتی سرم به یک تخته سنگ خورد صدای آن را شنیدم. در ابتدا درد زیادی داشتم. من در آن پایین حس دردناکی را تجربه می‌کردم. انگار روحم داشت از بدنم جدا می‌شد. من لحظه جیغ و فریاد خواهرم در لحظه سقوط را به یاد می‌آورم.
دبس خواهر ربکا که در لحظه حادثه در کنارش حضور داشت در این باره گفت: «این مانند چیزی است که در فیلم‌ها می‌بینید. یک نفر سقوط و در پایین صخره به سنگ برخورد کند. آه، خدای من، خواهرم مرده است.»
پس از انتقال ربکا به بیمارستان سی تی اسکن روی او انجام شد و آزمایش نشان داد که دچار خونریزی مغزی نشده است. با این حال شش مهره ستون فقرات وی دچار شکستگی شد که پس از ۵ روز از بیمارستان مرخص شد.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان