شهرخبر

افتتاح هتل لوکس کریستیانو رونالدو در نیویورک آمریکا + تصاویر

افتتاح هتل لوکس کریستیانو رونالدو در نیویورک آمریکا + تصاویر

امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که شناختی از کریستیانو رونالدو نداشته باشد، فوتبالیست ستاره‌ای که علاوه بر ورزش در کسب و کارهای مختلف دیگری چون صنعت مد و پوشاک، رستوران‌داری و هتلداری نیز فعالیت می‌کند. در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی هتل‌های کریس رونالدو، شما را با جدیدترین هتل وی که به تازگی در شهر نیویورک سیتی ایالات متحده افتتاح شده است آشنا ‌کنیم.

 

کریستیانو رونالدو

 

گروه هتل‌داری پستانا

پیش از معرفی هتل‌های کریستیانو رونالدو لازم است با گروه هتلداری پستانا (Pestana Group) آشنا شوید. بزرگ‌ترین کمپانی فعال در صنعت هلتداری کشور پرتغال و برندی که کریستیانو رونالدو شعب هتل‌های خود را با همکاری‌اش راه‌اندازی می‌کند. در واقع اگر نگاهی به وب سایت هتل‌های کریس رونالدو بیندازید، متوجه خواهید شد که شعب این فوق ستاره با پسوند pestana cr7 معرفی شده‌اند.

گروه‌ هتلداری پستانا در سراسر جهان بیش از 90 هتل و ریزورت ساخته است که کریس رونالدو در حال حاضر مالک 4 هتل از آن‌ها است. ضمن اینکه بخشی از مالکیت این 4 هتل به گروه هتلداری پستانا می‌رسد. برای مثال یکی از  هتل‌های رونالدو که قرار است در پاریس افتتاح شود مالکیت‌ آن به صورت پنجاه پنجاه بین پستانا و رونالدو مشترک است.

معرفی هتل‌های کریستیانو رونالدو

با در نظر گرفتن جدید‌ترین هتل کریس رونالدو در نیویورک آمریکا، وی اکنون دارای چهار هتل در کشورهای پرتغال و اسپانیا است. دو شعبه از هتل‌های وی در شهرهای مادیرا، شهر زادگاه او  و لیسبون، پایتخت پرتغال واقع شده است. سومین هتل رونالدو در مادریدِ اسپانیا، شهری که نزدیک به یک دهه در آن زندگی کرد و مهم‌ترین دوران حرفه‌ای خود را مشغول به توپ زدن در باشگاه رئال مادرید این شهر بود، واقع شده. چهارمین هتل رونالدو که به تازگی نیز افتتاح شده است در ایالات متحده، ایالت نیویورک، شهر نیویورک سیتی و محله منهتن قرار دارد.

 

هتل رونالدو
هتل پستانا cr7 در لیسبون
هتل رونالدو
هتل پستانا cr7 در مادرید
هتل پستانا cr7
هتل پستانا cr7 در مادیرا

افتتاح هتل جدید کریس رونالدو در نیویورک  

با وجود اینکه زمزمه‌هایی از افتتاح این هتل در سال‌ پیش به گوش می‌رسید، اما این کار تا هفتم جولای 2021 به تعویق افتاد که به نظر می‌رسد شیوع ویروس کرونا نقش پررنگی در این باب داشته است. اما سرانجام ستاره کنونی باشگاه یوونتوس ایتالیا با انتشار توئیت زیر خبر افتتاح هتل جدید خود را در نیویورک به طور رسمی اعلام کرد.

 

هتل رونالدو در نیویورک
07/07 - چه تاریخ جادویی برای معرفی هتل جدیدم، PestanaCR7 در میدان تایمز ِ نیویورک. همین حالا [اتاقی] رزرو کنید و باحال‌ترین هتل جدید را در بهترین موقعیت شهر کشف کنید!

 

همانطور که از توئیت فوق مشخص است کریس رونالدو برای افتتاح این هتل تا هفتمین روز از هفتمین ماه سال صبر کرده است، عددی که برای کریس‌ رونالدو بسیار خاص بوده و علاوه بر شماره پیراهن او بر روی تمامی برند‌های او نیز دیده می‌شود. ضمن اینکه این هتل در میدان تایمزِ منهتن واقع شده است، منطقه‌ای که برای گردشگرانی که خواهان حضور در یکی از پویاترین نقاط جهان در آمریکا هستند ایده‌آل به نظر می‌رسد.

هم اکنون که در حال خواندن این خبر هستید، رزرو اتاق در هتل 5 ستاره پستانا CR7 منهتنِ نیویورک با یک تخفیف 51 درصدی پیشنهاد شده است و گردشگران می‌توانند با پرداخت شبی 91 دلار در این هتل اقامت داشته باشند. البته رقم گفته شده قیمت پایه‌ اتاق‌های این هتل محسوب می‌شود و با توجه به نوع، متراژ، تعداد همراهان این قیمت می‌تواند بیشتر شود.

 

هتل رونالدو

 

امکانات هتل رونالدو در نیویورک

در آخر نوبت به معرفی امکانات هتل پستانا CR7 می‌رسد، هتل 5 ستاره‌ای که علاوه بر واقع شدن در یکی از پرهیاهوترین و معروف میدان‌های جهان دارای امکانات و ویژگی‌های منحصر به فردی است که یکی از شاخص‌ترین آن‌ها طراحی مدرنی بوده که شخصا از سبک زندگی کریس رونالدو الهام گرفته شده است. علاوه بر آن داشتن اینترنت رایگان، باشگاه بدنسازی، رستوران و لانژ بار، امکان سرویس 24 ساعته، نظافت روزانه، سیستم تهویه هوا، سشوار، سرویس بهداشتی شخصی، گاوصندق، تلویزیون LCD، تلفن و مینی بار از جمله امکانات و سرویس‌های این هتل بشمار می‌روند. این هتل دارای 177 اتاق در 10 نوع مختلف است که در تمامی آن‌ها سیگار کشیدن و به همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع است.

 

هتل رونالدو در نیویورک

هتل رونالدو

اتاق های هتل رونالدو در نیویورک

اتاق های هتل رونالدو در نیویورک

 

تالیف: لست سکند

منابع: dailymail , pestanacr7 و hotels