شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فرماندار
گفت‌‍وگو|

فرماندار سمنان: با اقدامات پیش‌بینی‌شده فشار زیادی به مصرف خانگی برق وارد نشد

فرماندار سمنان با بیان اینکه از ۴ ماه پیش گام‌های خوبی انجام شد تا مردم و صاحبان صنایع برای تامین برق با مشکل جدی مواجه نشوند، گفت: با این اقدامات، فشار زیادی به مصرف خانگی وارد نشد و تنها ناراحتی شهروندان از انجام خاموشی‌های بی‌برنامه بود.
 نادر فخری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به وضعیت تامین برق در شهر سمنان گفت: قطعی برق بر اساس سهمیه کشور در استان سمنان و شهرستان هم صورت گرفت.
 
وی با بیان اینکه از ۴ ماه پیش گام‌های خوبی در استان و نیز شهر سمنان انجام شد تا مردم و صاحبان صنایع برای تامین برق با مشکل جدی مواجه نشوند، افزود: تعداد روشنایی معابر را یک در میان کم کردیم و همچنین روشنایی فضاهایی که ضرورتی نداشت ۱۰درصد کاهش دادیم که این میزان هم، برای حفظ امنیت و روشنایی تقریبی آن مناطق در نظر گرفته شد.
 
فرماندار سمنان تاکید کرد: زمان روشن و خاموش شدن معابر عمومی را همزمان با خاموش- روشن‌ شدن‌های طبیعی قرار دادیم.
 
فخری بیان کرد: از ۴ ماه پیش بازرسانی برای نظارت بر مصرف برق ادارات شهرستان گماردیم و آنها وضعیت مصرف هفتگی ادارات را گزارش می کردند؛ به اداراتی که افزایش مصرف داشتند، تذکر داده می‌شد. 

وی با اشاره به همدلی و همراهی مردم و مسئولان برای استفاده بهینه و کاهش مصرف برق درشهر سمنان گفت: با اقدامات پیش بینی شده از قبل، فشار زیادی به مصرف خانگی وارد نشد و تنها ناراحتی شهروندان از انجام خاموشی‌های بی‌برنامه بود. 

 

 
انتهای پیام/