شهر خبر

رفتار زشت و شرم‌آور داماد با عروس در شب عروسی!

در یک مراسم عروسی هنگام خوردن کیک داماد با عصبانیت و خشونت کار زشت و عجیبی در مقابل مهمانان انجام داد.

رفتار زشت و شرم‌آور داماد با عروس در شب عروسی!

به گزارش منیبان؛ مراسم عروسی و روز ازدواج هر زوجی، فراموش نشدنی ترین روز زندگی اوست و انها دوست دارند بهترین اتفاقات زندگی شان در این روز بیفتد تا خاطراتی زیبا بسازد اما اگر در این روز اتفاق بد و شرم آوری بیفتد چه ؟

یکی از مراسم رایج در تمام عروسی ها خوردن کیک عروسی است که تکه ای کوچک توسط عروس برای داماد و تکه ای دیگر توسط داماد برای عروس سرو می شود تا به نوعی شیرین ترین خوردنی را از دست همسرشان خورده و آغازی لذت بخش داشته باشند اما وقتی یکی از طرفین اعصاب و ظرفیت شوخی ندارد ممکن است این شیرینی به تلخی تبدیل شود.

عروس خانم قصه ی ما بی خبر از همه جا بخصوص اعصاب خورد آقای داماد قصد داشت کمی سربه سر او بگذارد و برای همین وقتی کیک را به سمت دهان داماد برد با او شوخی کرد و سریع کیک را از دهان داماد دور کرده و عقب کشید اما این حرکت برای همسر آینده اش خوشایند نبود و عروس بینوا با یک سیلی محکم خیلی زود متوجه ناخوشایند بودن این شوخی شود.

داماد که قصد داشت گربه را دم حجله بکشد، با تمام توان خود این سیلی را به صورت عروس بیچاره زد به طوریکه عروس خانم با شدت ضربه ی این سیلی روی صندلی پرت شد. همه میهمانان از این حرکت زشت شوکه و ناراحت شدند و برای کمک به عروس پیش آمدند.

داماد که مدام با خشونت چیزی به همسرش می گفت، به سرعت توسط مردان دیگر کنار کشیده شد. مشخص نیست که این اتفاق در کجا رخ داده است اما در هر صورت حرکت خوبی نبود و باعث آبروریزی شد