شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ترکیب پرسپولیس#منصوریان

ترکیب پرسپولیس برای شکست علیرضا منصوریان مشخص شد

ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم ؛ بازگشت وحید امیری و غیبت سید جلال حسینی

یحیی گل محمدی ، سرمربی پرسپولیس قصد دارد در دیدار با نساجی تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کند و تیمش را هجومی تر به زمین بفرستد.

در حالی که پرسپولیس از دقایقی دیگر باید به مصاف آلومینیوم اراک برود، یحیی گل محمدی ترکیب اصلی تیمش مقابل شاگردان علیرضا منصوریان را مشخص کرد که در آن بازگشت وحید امیری و غیبت سید جلال حسینی به دلیل مصدومیت بیش از هر چیز دیگری به چشم می آید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل‌محمدی با پایان محرومیت خود اینبار روی نیمکت تیمش در تقابل با علیرضا منصوریان چشم به تثبیت صدرنشینی دوخته است.

پرسپولیس با تساوی هفته گذشته مقابل فولاد، هرچند موفق شد جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند اما اکنون در فاصله کوتاه باقی مانده تا پایان فصل، امیدوار به عبور از آلومینیوم اراک است تا ضمن جبران شکست بازی رفت، شانس تیمش برای قهرمانی را افزایش دهد.

حامد لک انتخاب اول پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی در این بازی است. در غیاب بوژیدار رادوشوویچ که اکنون به چالشی بزرگ برای مدیران این تیم تبدیل شده، لک بدون رقیب و البته آماده، مقابل اراکی‌ها قرار خواهد گرفت که در بازی رفت دو بار دروازه تیمش را باز کرده‌اند و باید دید در آزادی اجازه تکرار این اتفاق را خواهد داد یا خیر.

بازگشت امیری به دفاع پرسپولیس

مهمترین تغییر پرسپولیس در جدال با آلومینیوم اراک در سمت چپ دفاعی خواهد بود. پایان مصدومیت وحید امیری باعث شد تا این بازیکن ملی‌پوش بار دیگر در ترکیب سرخپوشان و در سمت چپ دفاعی حاضر شود. سیدجلال حسینی و محمد‌حسین کنعانی‌زادگان دو رهبر قلب دفاعی سرخ‌ها که در بازی رفت به دلیل مصدومیت و محرومیت غایب بودند، اینبار امیدوار هستند مانع از کامیابی حریف شوند. در سمت راست نیز مهدی شیری سرنوشت متفاوتی نسبت به بازی رفت دنبال می‌کند؛ او در بازی رفت در تصمیمی عجیب از سوی یحیی گل‌محمدی در پست دفاع میانی به کار گرفته شد و اکنون در بازگشت به پست تخصصی امیدوار است همانند چند دیدار اخیر به درخشش خود ادامه دهد و آن را ارتقا بخشد.

ستاره‌ها علیه علی‌منصور

خط میانی پرسپولیس را بازیکنان قابل اعتنایی تشکیل می‌دهند که امیدواری یحیی را برای کسب نتیجه بالا خواهد برد. میلاد سرلک با پایان محرومیت به ترکیب اصلی بازگشته و در کنار خود احمد نوراللهی را می‌بیند و مهدی ترابی و احسان پهلوان نیز با قدرت تکنیک و تهاجمی بالای خود به دنبال ایجاد موقعیت روی دروازه آلومینیوم اراک خواهند بود.

غیبت آل‌کثیر و امید به عالیشاه

عیسی آل کثیر به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده تا خط حمله پرسپولیس بار دیگر با تغییراتی همراه شود. شهریار مغانلو اینبار در کنار خود امید عالیشاه را می‌بیند. قدرت بازیسازی بالای کاپیتان دوم پرسپولیس که اکنون در کورس بهترین پاسور لیگ قرار دارد، امیدوار است بتواند تیمش را به موفقیت برساند. باید دید زوج عالیشاه و مغانلو به نتیجه لازم در این جدال خواهند رسید یا خیر.

ترکیب  پرسپولیس

حامد لک
فرشاد فرجی
محمدحسین کنعانی‌زادگان
وحید امیری
مهدی شیری
میلاد سرلک
احمد نوراللهی
مهدی ترابی
احسان پهلوان
شهریار مغانلو
امید عالیشاه

به نظر شما یحیی گل‌محمدی قادر خواهد بود با این نفرات در جنگ تاکتیکی با علیرضا منصوریان و آلومینیوم اراک تیمش را در استادیوم آزادی به برتری برساند و جایگاه اول را در جدول همچنان سرخ نگه دارد؟