شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#دربی

دغدغه گل محمدی برای دربی حذفی ؛ دستور جدی به کادر پزشکی پرسپولیس برای یک ستاره

دستور جدی گل محمدی ؛ عیسی آل کثیر را برای حداقل ۱۰ یا ۱۵ دقیقه بازی با استقلال می‌خواهم !

پرسپولیس

یحیی گل محمدی به کادر پزشکی پرسپولیس دستور داده است تا به هر شکلی شده عیسی آل کثیر ستاره مصدوم سرخ ها را حداقل برای ۱۰ یا ۱۵ دقیقه به دربی حذفی مقابل استقلال برسانند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهاجم مورد علاقه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس، عیسی آل کثیر است که بازی با آلومینیوم اراک را به دلیل مصدومیت همسترینگ از دست داد.

عیسی آل کثیر که در اولین دربی زندگی‌اش گل حساسی به استقلال تهران زد حالا با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند. پس از قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد پرسپولیس باید به مصاف استقلال تهران برود و عیسی آل کثیر هم می‌توانست در دومین شهرآورد زندگی‌اش باز خوش بدرخشد.

مصدومیت آل کثیر باعث می‌شود تعداد بازی‌های از دست داده اش در لیگ بیستم بیش از پیش شود. عیسی آل کثیر از بازی با تراکتور با انگشتان بانداژ شده به زمین می‌رفت و در این هفته نیز دچار مصدومیت شد تا با اعلام یحیی گل‌محمدی غایب بزرگ پرسپولیس مقابل آلومینیوم باشد.

پیش از این دیدار هفته بیست و ششم تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در شرایطی در ورزشگاه فولاد آره‌نا اهواز بدون گل مساوی به پایان رسید که شاید مهم‌ترین صحنه بازی، مربوط به مصدومیت عیسی آل‌کثیر می‌شد که در دقایق پایانی بازی رخ داد و باعث نگرانی کادر فنی پرسپولیس و هم‌چنین هواداران شد؛ چرا که خروج آل‌کثیر با برانکارد از زمین مسابقه باعث شد تا احتمالاتی درباره غیبت این مهاجم پرتلاش و جنوبی در ترکیب پرسپولیس برای بازی‌های بعدی مطرح شود.

در همین ارتباط شنیدیم یحیی گل محمدی که خیلی روی عیسی آل کثیر حساب باز کرده است به پزشکان تیمش دستور داده است به هرشکل ممکن این بازیکن را حداقل برای ۱۰ یا ۱۵ دقیقه از بازی دربی برسانند. سرمربی پرسپولیس معتقد است استقلالی ها با توجه به گلی که در دیدار برگشت لیگ برتر از عیسی آل کثیر خوردند از این مهاجم خوزستانی هراس دارند و حضورش ولو به عنوان بازیکن تعویضی می‌تواند مفید باشد.

البته رساندن عیسی آل کثیر با توجه به مصدومیت همسترینگ بسیار سخت و شاید به نوعی غیر ممکن به نظر برسد. زمانی که مشخص شد عیسی آل کثیر از ناحیه همسترینگ پا مصدوم شده، گفته شد او حداقل باید ۲ هفته دور از میادین فوتبال باشد. او تا قبل از بازی با آلومینیوم اراک هم قادر به شرکت در تمرینات گروهی نبود و حالا در فاصله ۵ روز مانده به دربی حذفی آیا عیسی آل کثیر مهیای بازی با استقلال می‌شود. سؤالی است که جواب آن را شاید فقط پزشکان پرسپولیس بدانند!