شهر خبر

همبازی شدن بیرانوند با یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان تاریخ/ نامزدی جنجالی با بازیگر زن معروفی که «هیولا» شد!

عادل رامی مدافع سابق تیم ملی فرانسه که سابقه بازی در میلان را هم داشته و از پرحاشیه‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است با علیرضا بیرانوند همبازی شد.

عادل رامی در بواویشتا
خبرورزشی -

علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی ایران برای یک سال به صورت قرضی به بواویشتای پرتغال پیوست و با یک بازیکن خاص و پرحاشیه هم‌تیمی شد.

عادل رامی، مدافع سابق تیم ملی فرانسه که همراه خروس‌ها قهرمان جام‌جهانی ۲۰۱۸ هم شد، حواشی زیاد و عجیب و غریبی داشته است. او که زمانی در میلان، سویا و مارسی هم توپ زده، سال ۲۰۲۰ با وجود مصدومیت با باشگاه سوچی قرارداد بست و بدون بازی این تیم را ترک کرد. مالک باشگاه روسی هم او را «دروغگو» خطاب کرد.

عادل رامی در سوچی

حاشیه دیگر او مربوط به فروش مدال قهرمانی‌اش در جام‌جهانی ۲۰۱۸ می‌شد. گفته می‌شد او با مبلغ ۷۱ هزار دلار مدالش را فروخته، اما بعدها این خبر را تکذیب کرد.

عادل رامی در جام‌جهانی 2018

بزرگ‌ترین حاشیه رامی به ارتباطش با پاملا اندرسون بازیگر و مدل معروف برمی‌گردد که حسابی از خجالت یکدیگر درآمدند. این زوج سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ با یکدیگر بودند و در نهایت سال ۲۰۱۹ پاملا اعلام کرد که جدا شده‌اند. در رسانه‌ها هم درگیری لفظی بین آن‌ها به‌وجود آمد. عادل با انتشار پست اینستاگرامی علیه پاملا اندرسون او را «هیولا» خطاب کرد.

عادل رامی و پاملا اندرسون

رامی ۳۵ ساله فصل گذشته به صورت بازیکن آزاد به بواویشتا پیوست و فصل آینده در خط دفاعی همین تیم بازی خواهد کرد.