شهر خبر

طلب علیرضا بیرانوند برای پرسپولیس مشکل می شود ؟

علیرضا بیرانوند همچنان پیگیر مطالباتش از پرسپولیس

علیرضا بیرانوند

در شرایطی که دو سال از پایان همکاری بیرانوند و پرسپولیس گذشته، این بازیکن لژیونر هنوز موفق به دریافت مطالبات خود نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا بیرانوند که بعد از یک فصل حضور در لیگ بلژیک اکنون راهی پرتغال شده و در فصل جدید با پیراهن تیم بواویستا به کار ادامه خواهد داد، هنوز موفق به دریافت مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس نشده و طبق ادعای وکیلش پیگیر این ماجراست.

بیرانوند که در زمان جدایی از پرسپولیس در مقطع مدیریتی محمدحسن انصاریفرد توافق کرده بود در هفته‌های پایانی از این باشگاه جدا شود تا این تیم به مبلغ رضایتنامه مدنظر خود از باشگاه بلژیکی دست یابد و به واسطه آن مطالبات برانکو ایوانکوویچ را برای فرار از محرومیت نقل و انتقالاتی پرداخت کنند، در اقدامی عجیب از سوی باشگاه پرسپولیس به مطالبات خود نرسید.

باشگاه پرسپولیس با اعلام قطع همکاری با این دروازه بان، پاداش مربوط به قهرمانی و نیم فصل حضور این گلر و همچنین مطالبات گذشته‌اش را پرداخت نکرد. این در حالیست که بیرانوند مدعی است جدایی‌اش به واسطه کمک به باشگاه برای دریافت مبلغ رضایتنامه و پرداخت به برانکو بوده است. این پرونده همچنان از سوی بیرانوند و وکیل او دنبال می‌شود و باید دید کمیته تعیین وضعیت و در ادامه فیفا چه نظری درباره آن خواهند داد.