شهر خبر

سقوط وحشتناک درخت بلوط نزدیک تختخواب نوزاد / فیلم

والدین این کودک پس از شنیدن صدایی بلند در خانه‌شان وحشت‌زده به طرف صدا دویده و با صحنه‌ای وحشتناک روبه رو شدند.

سقوط وحشتناک درخت بلوط نزدیک تختخواب نوزاد / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک کودک خردسال از حادثه سقوط درخت بلوط روی تختخواب جان سالم به در برد. این کودک ۵ ماهه در تختخواب خوابیده بود که ناگهان این درخت روی سرش سقوط کرد. «کورتنی» و «کاله بوچهوتز»، والدین این کودک پس از شنیدن صدایی بلند در خانه شان وحشت زده به طرف صدا دویده و با صحنه‌ای وحشتناک روبه رو شدند.

در حالی که آن‌ها تصور می‌کردند صدای شنیده شده کوبیده شدن پنجره بر اثر صاعقه برخورد صاعقه باشد، اما ناگهان با یک درختی که دقیقا در نزدیکی تختخواب دختر آن‌ها سقوط کرده بود مواجه شدند. انی اتفاق در «پرایریویل» در ایالت لوئیزیانا آمریکا رخ داد.

کورتنی بوچهوتز به گودمورنینگ آمریکا گفت: «وقتی درخت را آنجا دیدم اصلا نمی‌توانستم درک کنم چه اتفاقی افتاده است. این درختی بود که دقیقا در داخل خانه ما بود. من بلافاصله دخترم را از روی تخت بلند کردم و بررسی کردم که ببینم آیا دچار آسیب شده یا خیر. فهمیدم ضربه‌ای به او وارد نشده است.»

کورتنی ویدئوی مربوط به این حادثه را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد. او در شرح تصاویری که در فسیبوک منتشر کرد نوشت: «صبح دوباره از خواب بیدار شدم و آرزو می‌کنم که حادثه دیشب تنها یک کابوس بوده باشد. اما دیدن صورت فرزند نازنینم باعث می‌شود تا مهمترین چیزهای زندگی ام را درک کنم. این درخت روی سقف خانه ما افتاد و بخشی از سقف فرو ریخت. می‌توانست این اتفاق طور دیگری رقم بخورد. برای من دعا کنید.»