شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دربی#داور

فغانی تایید کرد ؛ داور دربی مشخص شد ؟

فغانی: اواسط هفته جاری برای داوری به ایران می‌آیم

علیرضا فغانی

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: با توجه به صحبت‌های صورت گرفته با فدراسیون فوتبال اواسط هفته جاری برای قضاوت در مسابقات پیش رو به ایران سفر خواهم کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا فغانی در خصوص بازگشت به ایران و قضاوت در مسابقات فوتبال کشورمان، اظهار داشت:

با توجه به صحبت‌های صورت گرفته، قرار شده بود هر زمان که بتوانم در مسابقات داخلی فوتبال کشورمان قضاوت کنم و این موضوع جدیدی نیست.

وی با اشاره به داوری در لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد:

لیگ استرالیا به پایان رسیده و من در حال حاضر در تایلند برای قضاوت در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارم. فردا باید دیدار اولسان هیوندای و پاتوم تایلند را در چارچوب این رقابت‌ها سوت بزنم.

علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان در خصوص زمان سفرش به ایران و احتمال قضاوت شهرآورد در جام حذفی فوتبال کشورمان، گفت:

اواسط هفته جاری راهی ایران خواهم شد تا با هماهنگی فدراسیون فوتبال در هر بازی که نیاز است قضاوت کنم.

در طول چند روز گذشته شایعات زیادی مبنی بر قضاوت علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان در دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در چارچوب جام حذفی فوتبال کشورمان مطرح شده است.

علیرضا فغانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها را بین تیم‌های فوتبال انگلیس و بلژیک قضاوت کرد. وی همچنین سابقه قضاوت در دیدار فینال المپیک ۲۰۱۶ ریو را نیز در کارنامه خود دارد. این داور پر افتخار فوتبال کشورمان سال گذشته راهی استرالیا شد و در لیگ فوتبال این کشور قضاوت می‌کند.

دیدار پرسپولیس و استقلال در جام حذفی روز پنجشنبه ۲۴ تیرماه از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.