به گزارش برنا، نجمه خدمتی در گفت و گو با برنامه حالا المپیک درباره شرایط این روزهای خود پیش از المپیک توکیو عنوان کرد: بخاطر شرایط ویروس کرونا, تعویق المپیک در برگزاری مسابقات فاصله انداخت اما مشکلی برای کسب سهمیه ورزشکاران ایجاد نشد. الان هم در بهترین وضعیت خود برای کسب موفقیت در المپیک هستیم. هیچ چیز قابل پیشبینی نیست, تمریناتی که همه ما انجام می دهیم در شرایط یکسان است و سعی کردیم آمادگی مان را حفظ کنیم. گرچه همه چیز بستگی به روز بازی دارد.

او درباره دومین تجربه خود در المپیک بیان کرد: توکیو دومین المپیکی است که تجربه می کنم. در المپیک ریو شانس فینالیست شدن را داشتم و مدعی مدال شدم. صد درصد میدان المپیک با سایر مسابقات متفاوت بوده و نیازمند تجربه است. کنترل هیجان, فشار و استرس مهم است تا به فینال و سکو برسیم. من یک بار این تجربه را دارم و امیدوارم باز هم باتوانم از آن استفاده کنم تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

خدمتی عنوان کرد: من بخاطر کسب مدال آسیایی اینچئون بخاطر سن کمی که داشتم همه نگاه ها را به سمت خود جلب کردم و فشار زیادی روی من بود. تمام مسئولان و مردم از من انتظار داشتند چون در بازی های آسیایی خوش درخشیدم. حالا می خواهم در توکیو موفق عمل کنم. ۶۰ نفر شرکت کننده بهترین های دنیا رقیب من هستند و امیدوارم موفق باشم. بعد از المپیک نزدیک ۲ یا ۳ ماه استراحت داریم و بعد برای مسابقات آسیایی آماده می شوم.

المپین تیراندازی تصریح کرد: مادرم مربی تیراندازی است و در استان خراسان جنوبی تمرینات را شروع کردم. تیراندازی بالاترین هزینه را نسبت به سایر رشته ها دارد که در این استان محروم من کارم را شروع کردم. پدر و مادرم من را حمایت کرده و وسایل را با تجهیزات را برای من آماده کردند. از استانی دور ثابت ماندن در تیم ملی کار سختی است اما من به این مهم رسیدم.

خدمتی گفت: برای تمام اعضای کاروان در تمامی رشته ها آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم همه بازیکنان جوان و باتجربه در المپیک بدرخشند و موفقیت کسب کنند. ۱۰۰ درصد فشار روی افرادی که سابقه مدال آوری در المپیک را دارند بالا است. امیدوارم خدا در روز بازی همراه ما باشد و نتیجه بگیریم.