شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#سایپا#فوتبال#تیم فوتبال

هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛

ترکیب احتمالی استقلال برابر سایپا/ تغییرات مجیدی در ترکیب آبی‌ها

ترکیب احتمالی استقلال برابر سایپا/ تغییرات مجیدی در ترکیب آبی‌ها

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر میهمان سایپا است و فرهاد مجیدی برای این بازی هم تعدادی از نفراتش را در اختیار ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که با ۴۷ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد، امشب و در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر میهمان تیم سایپا است و در صورت پیروزی در این بازی، پس از پرسپولیس و سپاهان سومین تیمی خواهد بود که امتیازاتش از مرز ۵۰ عبور کرده است.

احتمال اینکه فرهاد مجیدی به انتخابش درون دروازه دست بزند زیاد نیست و مثل هفته‌های گذشته سید حسین حسینی از دروازه این تیم مراقبت می‌کند.

آبی پوشان در بازی‌های اخیر با ۳ مدافع میانی به میدان آمده‌اند که به احتمال زیاد در این بازی هم با سیاوش یزدانی، عارف غلامی و محمدحسین مرادمند ترکیب ۳ نفره خط دفاعی شان را چیدمان می‌کنند.

مسعود ریگی و مهدی مهدی پور محتمل‌ترین زوج در مرکز خط دفاعی این تیم خواهد بود. در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت و محرومیت فرشید اسماعیلی، بیشتر آرش رضاوند به عنوان هافبک بازی‌ساز به کار گرفته شده است، اما امروز احتمال اینکه فرشید اسماعیلی به ترکیب ثابت آبی پوشان بازگردد زیاد است.

با توجه به غیبت وریا غفوری، احتمال اینکه احمد موسوی در پست پیستون راست به کار گرفته شود زیاد است؛ اما مجیدی یک بار هم از دانشگر در این پست استفاده کرد تا مشخص شود این بازیکن که به ذاته یک مدافع میانی است، شانس حضور در پست پیستون چپ را هم دارد.

در غیاب نادری و بعد از جدایی میلیچ، متین کریم زاده مدافع چپ پا و جوان آبی پوشان نیز بیشترین شانس را برای قرار گرفتن در پست پیستون چپ دارد که اگر این اتفاق بیفتد، این دومین حضور او در ترکیب ثابت آبی پوشان است.

تکلیف مجیدی و تیمش در خط حمله تا حدود زیادی مشخص است و احتمال اینکه زوج ارسلان مطهری و مهدی قایدی در این منطقه به کار گرفته شوند زیاد است.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سایپا؛

سید حسین حسینی

سیاوش یزدانی، عارف غلامی و محمد حسین مرادمند

سید احمد موسوی (محمد دانشگر)

متین کریم زاده

مسعود ریگی - مهدی مهدی پور

فرشید اسماعیلی (آرش رضاوند)

ارسلان مطهری - مهدی قایدی