شهر خبر

بارسلونا و اتلتیکومادرید در اندیشه معاوضه گریزمان و نیگس/ تماس گواردیولا با آنتوان


بارسلونا و اتلتیکومادرید در اندیشه معاوضه گریزمان و نیگس/ تماس گواردیولا با آنتوان

مهاجم تیم فوتبال بارسلونا ممکن است یا به اتلیتیکومادرید بازگردد و یا راهی منچسترسیتی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتوان گریزمان یکی از بازیکنانی است که گفته می‌شود باشگاه بارسلونا برای اینکه بتواند قرارداد لیونل مسی را تمدید کند و در کنارش مجموع سقف دستمزدهای پرداختی تعیین شده از سوی لالیگا را نیز رعایت کند، ممکن است در این تابستان در لیست فروش قرار دهد.

پایگاه خبری «فوت مرکاتو» فرانسه مدعی شد؛ پپ گواردیولا که از وضعیت آنتوان گریزمان در بارسلونا مطلع است، در هفته‌های اخیر با این مهاجم فرانسوی تماس گرفته و احتمال پیوستنش به منچسترسیتی را مورد بحث قرار داده است. اولویت اول منچسترسیتی برای تقویت خط حمله‌اش جذب هری کین است اما در صورتی که نتواند برسر رقم انتقال این مهاجم انگلیسی با تاتنهام به توافق برسد، سراغ به خدمت گرفتن گریزمان خواهد رفت.

در سوی دیگر نشریه «موندو دپورتیو» چاپ کاتالونیا از احتمال وقوع یک بمب نقل‌وانتقالاتی در این تابستان خبر می‌دهد. طبق این گزارش؛ دو باشگاه اتلتیکومادرید و بارسلونا ممکن است اقدام به معاوضه سائول نیگس و گریزمان با یکدیگر کنند. این انتقال می‌تواند به سود هر دو باشگاه باشد و آنها چنین معاوضه‌ای را در نظر دارند، هر چند مذاکرات طرفین در مراحل اولیه است.

نیگس 26 ساله که از سال 2012 عضو تیم اصلی اتلتیکومادرید است و قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه اسپانیایی تا سال 2026 اعتبار دارد، مورد توجه باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد و منچسترسیتی نیز قرار دارد. پیش از این گفته می‌شد که این هافبک اسپانیایی ممکن است اقدام به ترک واندا متروپولیتانو کند.

گریزمان 30 ساله هم که در تابستان 2019 پس از پنج سال حضور در اتلتیکومادرید به بارسلونا پیوست، تاکنون در 99 بازی 35 گل برای آبی‌واناری‌ها به ثمر رسانده است. او تا سال 2024 با بارسلونا قرارداد دارد.

انتهای پیام/