شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تونل توحید#موتور

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد:

برخورد شدید موتور با پراید در ورودی تونل توحید

سرهنگ مجید رنجبر از برخورد شدید موتورسیکلت با سواری پراید صبح امروز قبل از ورودی تونل توحید با یک مصدوم خبر داد

برخورد شدید موتور با پراید در ورودی تونل توحید

به گزارش منیبان؛ سرهنگ احسان مومنی، رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت: در ساعت 08:30 صبح امروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه چمران  ورودی تونل توحید  یکدستگاه  موتورسیکلت به علت سرعت زیاد  به شدت با سواری پراید برخورد می نماید

او ادامه داد: راکب موتورسیکلت پس از این برخورد به شدت با زمین برخورد کرده و مصدوم می گردد که به علت تصادف بار ترافیکی مقطعی را در این محدودئه شاهد بودیم .

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بلافاصله پس از به وقوع پیوستن این تصادف و با اعلام از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ تیم  کارشناسی  منطقه 23 پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر گردید و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداخت .

مومنی بیان کرد: تیم اورژانس نیز بلافاصله در محل حادثه حضور یافت و راکب موتورسیکلت را در محل مورد مداوا و درمان سراپایی قرار داد که خوشبختانه جراحت وی سطحی بود .

او افزود : علت این حادثه سرعت زیاد از سوی راننده موتورسیکلت  بوده  که در این خصوص کروکی جرحی تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه گردیده است .

مومنی از راکبین موتورسیکلت خواست به هیچ عنوان در داخل تونل ها تردد نکنند چرا که حرکت و ورود موتورسیکلت به داخل تونل ها ممنوع می باشد و ممکن است به دلیل تراکم و حجم ذرات آلاینده و پایین آمدن سطح هوشیاری ، راکبین با دیواره های تونل برخورد کرده و باعث بروز حوادث تلخی گردند .