شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#سپاهان#داور#پیکان

عیدی: یک اشتباه مسلم برد را از ما گرفت/ داور تحت تاثیر نام سپاهان بود


عیدی: یک اشتباه مسلم برد را از ما گرفت/ داور تحت تاثیر نام سپاهان بود

مدافع تیم فوتبال پیکان معتقد است که اشتباه مسلم داور مانع از پیروزی آنها برابر سپاهان شد.

مجید عیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص بازی برابر سپاهان که با تساوی یک-یک به پایان رسید، گفت: این بازی هم برای ما و هم برای سپاهان یک مسابقه سنگین بود. آنها نمی‌خواستند از کورس قهرمانی جا بمانند و تیم ما هم با آنالیز خوبی که کادر فنی از سپاهان داشت به دنبال گرفتن سه امتیاز بود. ما به خوبی حریف خودمان را کنترل کردیم و می‌توانستیم برنده باشیم. اگر اشتباه داوری رخ نمی‌داد، برنده می‌شدیم ولی به هر حال سپاهان هم تیم پرقدرت و قابل احترامی است و کسب یک امتیاز نمی‌تواند نتیجه بدی باشد.

وی با بیان اینکه اشتباه داور یک برد مهم را از آنها گرفت تاکید کرد: متاسفانه داوری بد بود و روی صحنه گل سپاهان کاملا مشخص بود که 3،4 بازیکن این تیم در موقعیت آفساید قرار دارند و همه کارشناسان هم تاکید کردند که این گل آفساید بود اگر این بازی را می‌بردیم خیلی خوب به بالای جدول نزدیک می‌شدیم و نگاهی به کسب سهمیه داشتیم ولی اشتباه داوری واضح بود و ما متاسفانه برد را با مساوی عوض کردیم. من معتقدم تیم داوری تحت تاثیر نام سپاهان قرار گرفت.

مدافع پیکان در پایان تصریح کرد: تیم ما در چند هفته اخیر روند خوبی داشت و امیدوارم در بازی بعدی با مس رفسنجان هم بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و باعث خوشحالی کارگران ایران خودرو شویم.

 

انتهای پیام/