شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#ذوب آهن

بازیکن ذوب آهن در گفتگو با مهر:

مهم ترین پاس گل عمرم را دادم/یقین دارم ذوب آهن سقوط نمی‌کند

مهم ترین پاس گل عمرم را دادم/یقین دارم ذوب آهن سقوط نمی‌کند

هافبک تیم ذوب آهن گفت: مهم ترین پاس گل عمرم را مقابل سایپا دادم و می‌دانم این پاس گل در سرنوشت ذوب آهن تاثیر دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ذوب آهن که این روزها برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند، در هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر تا یک قدمی شکست خانگی در یک دیدار حساس و ۶ امتیازی مقابل سایپا هم رفت؛ و اگر نبود گل دقیقه ۹۲ این تیم، شاید امروز کار ذوب آهن برای بقا در لیگ برتر بسیار مشکل تر از چیزی بود که امروز هست.

مهرداد قنبری هافبک تیم ذوب آهن که در دقیقه ۹۲ با پاس خوبش وحید محمدزاده را در موقعیت گلزنی قرار داد تا نقش فرشته نجات را برای سبز پوشان بازی کرده و باعث شود تیمش از یک شکست خانگی نجات یابد، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از اینکه توانستم پاس گل به این مهمی در چنین دیداری ارسال کنم بسیار خوشحالم. این یکی از مهم‌ترین بازی‌های تاریخ فوتبال ذوب آهن بود که شکست در این بازی می‌توانست پیامدهای بسیار زیادی برای ما داشته باشد. گلی که پاس آن را من ارسال کردم می‌تواند در تاریخ باشگاه ذوب آهن تاثیرگذار باشد.

مدافع - هافبک سبز پوشان تصریح کرد: این دیدار به لحاظ جدولی بسیار مهم بود. ذوب آهن و سایپا هر دو از تیم‌های سابقه دار لیگ برتر هستند که هر کدام به لیگ یک سقوط کنند باعث تاسف است. من حتی برای سایپا هم ناراحتم چون این تیم هم مثل ذوب آهن حیف است سقوط کند.

قنبری تاکید کرد: ما بازی‌های دشواری تا پایان فصل پیش رو داریم، اما در عین حال اطمینان می‌دهم ذوب آهن سقوط نخواهد کرد. ما بازیکنان در کنار کادر فنی همه تلاش مان را برای حفظ سهمیه این تیم همه تلاش مان را انجام می‌دهیم.

بازیکن ذوب آهن بیان داشت: بازی‌های ساده‌ای تا پایان فصل در پیش نداریم و باید در تک تک این بازی‌ها تلاش مضاعفی داشته باشیم. هر یک از امتیازات این بازی‌ها برای ما مهم است و می‌تواند در سرنوشت تیم بزرگ ذوب آهن تاثیرگذار باشد.

وی دیدار با نفت مسجد سلیمان در هفته آینده را هم دیداری مهم دانست و گفت: اتفاقاً حریف هفته بیست و هشتم ما انگیزه‌های زیادی دارد. چرا که آنها نیز تا حدودی با خطر سقوط مواجه هستند، اما یک پیروزی می‌تواند ضامن بقای آنها باشد و لذا قطعاً با انگیزه‌های مضاعف در خانه خودشان به میدان می‌آیند.

هافبک سبزپوشان بیان داشت: ما ناچاریم از تیم‌های مسجد سلیمان و نساجی امتیازات لازم را بگیریم چرا که در دو هفته پایانی و دیدار با سپاهان استقلال قطعاً کار دشوار تری داریم.

قنبری در خاتمه با تاکید بر اینکه تمام تلاش شان را برای کسب نتایج لازم در بازی‌های پیش رو انجام می‌دهند، اضافه کرد: انشاءالله با حمایت هواداران و مدیران ارشد باشگاه و زحماتی که کادر فنی و بازیکنان در کنار تیم‌های پزشکی، تدارکات و خدمات متحمل می‌شوند، از سهمیه اصفهان در بالاترین سطح فوتبال ایران مراقبت‌های لازم را به عمل خواهیم آورد.