شهر خبر

تلاش برای تغییر ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک

تلاش برای تغییر ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک

باشگاه پرسپولیس و عوامل یک برنامه تلویزیونی برای پخش زنده دیدار این تیم با آلومینیوم از طریق شبکه سه مذاکرات متعددی انجام داده اند.

به گزارش مشرق، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر امشب دو بازی در تهران برگزار می‌شود. از ساعت ۱۹:۵۰ استقلال در ورزشگاه دستگردی میهمان سایپا است و از ساعت ۲۰:۵۵ هم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از آلومینیوم اراک میزبانی می‌کند.

تداخل دقایقی از نیمه اول دیدار پرسپولیس با نیمه دوم بازی استقلال دردسرهایی را برای پخش زنده آنها از طریق شبکه سه ایجاد کرده است و حتی احتمال دارد صدا و سیما دقایق زیادی از نیمه اول بازی پرسپولیس و آلومینیوم را از طریق شبکه ورزش پخش کند.

باشگاه پرسپولیس مدعی است به دلیل حضور این تیم در کورس قهرمانی باید تمامی دقایق مسابقه این تیم با آلومینیوم از طریق شبکه سه پخش شود و بر همین اساس از صبح روز گذشته تلاش ها و رایزنی هایی برای پخش کامل بازی از طریق این شبکه از طریق عوامل برنامه فوتبال برتر با سازمان لیگ صورت گرفت تا موانع موجود برطرف شود.

مدیران باشگاه پرسپولیس همسو با عوامل این برنامه در مذاکرات با سازمان لیگ درخواست کرده‌اند تمهیداتی در این خصوص در نظر گرفته شود و در صورت امکان زمان بازی این تیم با آلومینیوم تغییر کند.

کمیته مسابقات سازمان لیگ هم در این راستا و برای تغییر ساعت بازی تصمیم گرفت با حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ مذاکراتی انجام بدهد اما تاکنون جواب مشخصی به باشگاه پرسپولیس، فدراسیون فوتبال و کمیته مسابقات داده نشده است.

 در نهایت باید دید آیا امروز با توجه به پیگیری های صورت گرفته تغییراتی درباره نحوه پخش این بازی ها یا شبکه پخش کننده صورت می گیرد یا خیر؟

منبع: فارس