به گزارش برنا، ایمان غیاثوند مدیر تیم های ملی موی تای ایران روز پنجشنبه ۱۷ تیرماه سال جاری به طور سرزده در آکادمی قهرمانی انجمن واقع در شهر قدس حضور یافت و ضمن دیدار با سرمربی تیم ملی و قهرمانان و مدال آوران این رشته، از نزدیک در جریان روند تمرینات آماده سازی آنها قرار گرفت.

غیاثوند در این بازدید با تشکر از قهرمانان افتخارآفرین و  زحمات بی وقفه موسی نقی زاده سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشور اظهار داشت: خوشبختانه همدلی و همگرایی بی‌سابقه‌ای در جامعه موی تای حاکم است و دلیل این امر مدیریت برنامه محور جواد نصیری در راس انجمن است که با فراهم سازی بهترین امکانات و شرایط، زمینه مناسب برای سربلندی و ارتقاء جایگاه موی تای ایران در جهان را فراهم ساخته است.

مسئول پیگیری های ویژه انجمن موی تای با تاکید بر حفظ آرامش و عدم دغدغه قهرمانان موی تای افزود: از زمان حضور دوباره نصیری در راس موی تای ایران، ورزشکاران ما هرچه در توان داشتند به کار بسته و در میادین آسیایی و جهانی برای کشور افتخارآفرینی کردند. انجمن موی تای نیز همواره قدردان این عزیزان است و از هیچ حمایتی دریغ نمی کند. امیدوارم موی تای رو به رشد ایران با عزم و اراده موجود بتواند همچنان در عرصه های بین المللی و جهانی خوش بدرخشد.

غیاثوند در مورد کادر فنی تیم های ملی نیز گفت: در حال حاضر آقای موسی نقی زاده به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی بزرگسالان را برعهده داشته و افشین جعفرزاده نیز سرمربی تیم های نوجوانان و جوانان است. همچنین در سال ۱۴۰۰ تنها کیوان عطاری و خانم طاهره تنها به عنوان مربی تیم ملی احکام خود را دریافت کردند و به جز این نفرات، ابلاغ دیگری صادر نشده است.

وی تاکید کرد: تمامی احکام صادره در بخشهای سرمربیگری و مربیگری تیم ملی در سالهای ۹۸ و ۹۹ مربوط به همان سالهاست و دیگر اعتبار ندارد. بدیهی است هرگونه سوءاستفاده و بهره برداری از این احکام، عوام فریبی تلقی شده و برخورد انظباطی و پیگرد حقوقی انجمن را به همراه دارد. در همین راستا با افرادی که به عناوین مختلف در فضای واقعی یا مجازی، خود را مربی یا سرمربی تیم ملی معرفی می کنند، برخورد خواهد شد.

غیاثوند در مورد ملاک انتخاب مربیان تیم ملی یادآور شد: اولویت ما مربیانی هستند که شاگردان بیشتری در تیم ملی داشته باشند. این افراد پس از بررسی های لازم با نظر سرمربی تیم ملی، موافقت مدیر  تیم های ملی، تایید حراست و در نهایت با حکم و تایید رئیس انجمن منصوب می شوند و هرگونه انتصابی خارج از این سیکل، مورد تایید انجمن نمی باشد.

 

IMG_20210709_211452_769

گفتنی است در این دیدار موسی نقی زاده سرمربی تیم ملی، گزارشی از وضعیت و شرایط آمادگی قهرمانان موی تای حاضر در این آکادمی را ارائه کرد.

وی عنوان داشت: کلیه تمرینات در محیطی ایمن با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حال انجام و از تمامی قهرمانان تست PCR گرفته می شود.

حمیدرضا کردآبادی، مهدی اسدی، حسین مهدی زاده، محمدرضا پورشیرمحمد، ایوب ساکی، علی زرین فر ومجتبی طراوتی از جمله قهرمانان جهانی و آسیایی حاضر در این دیدار بودند.