شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ستاره پرسپولیس

روی عکس من ضربدر زدند؛ کنعانی زادگان هم مراقب باشد!/ خیلی‌ها خطاهای بدتر از من کردند اما مصونیت داشتند/ این تیم شبیه‌ترین تیم به پرسپولیس دهه ۶۰ است

مجتبی محرمی ستاره پرسپولیس در سال‌های نه چندان دور معتقد است باز هم تیم محبوبش بیشترین شانس را برای قهرمانی در فصل جاری دارد.

روی عکس من ضربدر زدند؛ کنعانی زادگان هم مراقب باشد!/ خیلی‌ها خطاهای بدتر از من کردند اما مصونیت داشتند/ این تیم شبیه‌ترین تیم به پرسپولیس دهه ۶۰ است
خبرورزشی -

مدافع چپ رؤیایی پرسپولیس در دهه ۶۰ و ۷۰ در گفت و گو با خبرورزشی توصیه هایی هم به برخی بازیکنان این تیم از جمله محمد حسین کنعانی زادگان دارد و...

مجتبی محرمی این روزها کجاست و چه می‌کند؟ چرا شما این قدر کم حرف شده اید و خیلی در دسترس رسانه‌ها نیستید؟

این روزها بیشتر در محله قدیمی و خانه مادری می گذرانم و سعی کرده ام در آرامش زندگی خودم را داشته باشم.

نگفتید چرا این قدر کم مصاحبه شده اید؟

مدت هاست سکوت را به سروصدا ترجیح داده ام. البته خودتان می دانید من معمولا با رسانه ها رابطه خوبی داشته و برخی از بهترین دوستانم عکاس و خبرنگار هستند اما درحال حاضر ترجیح می دهم خیلی حرف نزنم یا لااقل حرف های تکراری نزنم. (می خندد)

بازی های پرسپولیس را که تماشا می کنید؟

مگر می شود آدم بازی تیم محبوبش را تماشا نکند؟ این پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد و انشالله پنجمین قهرمانی متوالی را هم جشن خواهد گرفت.

چرا بازی با فولاد خوزستان آن قدر سرد و بی روح شد؟

گرمای اهواز اجازه بازی زیبا را به نظرم نداد. بازی کردن در آب و هوای گرم و شرجی خوزستان آن هم درفصل تابستان واقعا دشوار است. زمانی که ما خودمان هم بازی می کردیم این مشکل را داشتیم و شاید دلیل بازی به قول شما سرد با فولاد همین موضوع بوده باشد.

به زمانی اشاره کردید که خودتان بازی می کردید. آیا این تیم پرسپولیس شباهتی به تیم رؤیایی شما در دهه ۶۰ دارد؟

بله، این پرسپولیس شبیه ترین تیم به پرسپولیس دهه ۶۰ است. این پرسپولیس هم مثل آن پرسپولیس فقط برای قهرمانی می جنگد و یک جورهایی شکست ناپذیراست.

(به شوخی) اما مجتبی محرمی ندارد؟!

(با تواضع خاصی) اتفاقا بازیکنان خوبی دارد. این بچه هایی که در پرسپولیس بازی می کنند همگی کار درست هستند و توانسته اند برای این تیم موفقیت کسب کنند.

علی پروین همیشه از شما به عنوان یکی از سه بازیکن برتر تاریخ فوتبال ایران در کنار پرویز قلیچ خانی و مرحوم همایون بهزادی یاد می کند. خبری از علی آقا دارید؟

علی آقا استاد و بزرگ ماست و همیشه به من لطف داشته است. خود آقای پروین بی نظیر بود و خاطرم هست در تمرینات پرسپولیس و زمانی که دیگر فوتبال هم بازی نمی کرد یک ویژگی خاص داشت. از هرجایی و با هر ارتفاعی توپ را به سمت علی آقا می فرستادید می توانست به راحتی استپ کند و توپ را نگه دارد. علی آقا فوق العاده تکنیکی بود و...

آخرین بار چه زمانی او را دیدید؟

یکی، دو ماه پیش بود که یک سری به شرکت پیشکسوتان پرسپولیس رفتم و ملاقاتی هم با آقای پروین داشتم.

برگردیم به پرسپولیس! این روزها حاشیه ای هم برای محمد حسین کنعانی زادگان به وجود آمده و او را به کمیته اخلاق دعوت کرده اند. صحبتی در این رابطه ندارید؟

محمد حسین کنعانی زادگان پسر بسیارخوبی است و فوتبالیست با کیفیتی هم به شمار می رود که در تیم ملی فیکس بازی می کند. من خودم چوب حاشیه های فوتبال را زیاد خوردم و حالا بماند که یکسری واقعا اذیتم کردند. یکسری دوست نداشتند مجتبی محرمی در این فوتبال باشد و مطرح هم باشد. بنابراین هرکاری از دستشان برآمد کردند. روی عکس من ضربدر زدند یا اینکه علیه من نوشتند و کارهایی کردند تا از فوتبال دور شوم. نمی گویم خودم تقصیر نداشتم ولی خیلی ها خطاهای بدتر از من کردند اما مصونیت داشتند. بگذریم! من فوتبال کنعانی زادگان را دوست دارم و می دانم پسر صاف و ساده ای است و نباید وارد حاشیه شود. نباید وارد این بازی ها شود که به نظر می رسد برایش چیده اند. این طوری می تواند موفق تر باشد.

این صحبت های مجتبی محرمی یکی از جنجالی ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس است که خطاب به کنعانی زادگان زده می شود. کسی که هنوز هم هواداران پرسپولیس از تعصب و زرنگی هایش صحبت می کنند.

به هرحال من یکی چوب خیلی چیزها را خوردم. حالا دوست ندارم یک جوان مستعد و ملی پوش با مشکلاتی مواجه شود که برای من به وجود آمد. امیدوارم در این شرایط باشگاه پرسپولیس هم به کمک کنعانی زادگان بشتابد و اجازه ندهد این بچه را اذیت کنند.

مجتبی محرمی روزهای کُرونایی را چطور سپری می کند؟

واقعا دوران سختی است و مجبوریم از خانه تکان نخوریم. بیشتر در منزل هستیم و تلویزیون تماشا می کنیم. (می خندد و ادامه می دهد) امیدوارم هرچه زودتر از شر این ویروس مرگبار خلاص شویم.

و بالاخره صحبت پایانی؟

امیدوارم مردم کشورم سالم و تندرست باشند و انشالله پرسپولیس هم برای پنجمین سال پشت سرهم قهرمانی لیگ برتر را جشن بگیرد و دل هواداران شاد شود.