شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#نیمار

تاثیر فوق العاده نیمار آسیا در استقلال

مهاجم استقلال تاثیر زیادی روی نتایج و بردهای این تیم داشته است.

تاثیر فوق العاده نیمار آسیا در استقلال

به گزارش منیبان؛ مهاجم ملی پوش استقلال به جز آنکه پرکارترین بازیکن فصل این تیم است، با ۷ گل، ۷ پاس گل و کسب یک پنالتی منجر به گل، مستقیماً روی ۱۵ گل از ۲۹ گل این تیم تاثیر داشته تا با این آمار تاثیرگذارترین بازیکن تیمش نیز باشد. بعد از قائدی، ارسلان مطهری با ۱۹۴۱ دقیقه و حضور در ۲۵ بازی از ۲۶ بازی دومین بازیکن پرکار آبی پوشان است. این بازیکن با ۵ گل، دومین بازیکن تاثیرگذار در فاز تهاجمی است.

وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان هم در هفته‌های اخیر دقایقی را به دلیل مصدومیت از دست داده است، با ۴ گل سومین گلزن برتر تیمش در این فصل است. محمد نادری و آرش رضاوند هر کدام با دریافت ۷ کارت زرد، پر اخطار ترین بازیکنان استقلال هستند و محمد دانشگر به همراه داریوش شجاعیان با ۴ اخطار دیگر پر اخطار آبی پوشان هستند.

مهدی قائدی علاوه بر سهم پررنگ در زدن گل و پاس گل، با کسب ۲ پنالتی، پنالتی‌گیرترین بازیکن تیمش هم به حساب می‌آید. آبی پوشان در این فصل کلاً ۴ بار موفق به کسب پنالتی شده‌اند که قائدی با ۲ پنالتی بیشترین سهم را دارد. غفوری و مطهری نیز هر کدام یک بار در این فصل پنالتی گرفته‌اند. از ۴ پنالتی آبی پوشان ۲ پنالتی گل شده و ۲ پنالتی هم از دست رفته است. هر ۲ پنالتی گل شده از سوی وریا غفوری به ثمر رسیده است. یکی از پنالتی‌ها از سوی غفوری و دیگری از سوی قائدی از دست رفته است.