شهرخبر

فردا، قیمت بلیت هواپیما تعیین تکلیف می شود

در هفته‌های گذشته، شرکت‌های هواپیمایی بدون مصوبه قانونی و دریافت مجوز از شورای عالی هواپیمایی کشوری، اقدام به افزایش قیمت بلیت هواپیما کردند و تا کنون نیز این گرانفروشی آن‌ها ادامه دارد اما به نظر می‌رسد فردا در جلسه شورای عالی هواپیمایی کشوری تکلیف ایرلاین‌های متخلف و قیمت بلیت هواپیما مشخص می‌شود.

بليت بليط هواپيما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، قیمت بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی از اویل تیر ماه افزایش پیدا کرد و مسئولان وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری بارها هشدار دادند و تهدید کردند که این قیمت‌ها باید از سوی شرکت‌های هواپیمایی اصلاح شود اما این اتفاق بعد از گذشت بیست روز نیفتاد و همچنان این وضعیت ادامه دارد  و خبری از معرفی متخلفان و برخورد قضایی با آن‌ها که پیش از این مسئولان هشدار داده بودند، نیست.

در این میان ایرلاین‌ها که به نظر از شرایط کنونی سوء استفاده کردند و حاضر به پاسخگویی هم نیستند با قیمت‌های جدیدشان بلیت پروازهای داخلی را به مردم می‌فروشند. و به عنوان مثال همچنان قیمت بلیت پرواز تهران-مشهد برای فردا (شنبه ۱۹ تیر ماه) که باید تا سقف ۷۷۱ هزار و ۲۰۰ تومان فروخته شود تا یک میلیون و ۷۸ هزار و ۵۰۰ تومان به مردم عرضه می‌شود و تا کنون نه کسی دلیلی برای این افزایش قیمت عنوان کرده و نه توضیحی برای برخورد نکردن با این افزایش قیمت غیرقانونی!

فردا، قیمت بلیت هواپیما تعیین تکلیف می شود

البته بر اساس اطلاعات ه دست آمده، فردا جلسه شواری عالی هواپیمایی کشوری با حضور وزیر راه و شهرسازی، سرپرست جدید سازمان هواپیمایی کشوری و نماینده ایرلاین‌ها برگزار خواهد شد و قرار است تکلیف قیمت بلیت هواپیما مشخص شود.

باید دید پس از این جلسه ایرلاین‌ها قیمت بلیت هواپیما را بنا به دستور وزیر راه و شهرسازی به نرخ‌های سابق باز می‌گردانند و پول‌های اضافی که از مردم گرفته‌اند را بازمی‌گردانند یا اینکه مانند آبان ماه سال گذشته و پس از مدت‌ها افزایش قیمت بدون مصوبه قانونی، نتیجه این جلسه تنها تایید این افزایش قیمت و صدور مجوز برای آن است.