شهر خبر

سخنگوی پرسپولیس مطرح کرد:

تیم صنعتی به بازیکن ۲ میلیاردی پرسپولیس ۸ میلیارد داد!/ رای پرونده حمله به اتوبوس پرسپولیس صادر نمی‌شود تا ...

ابراهیم شکوری گفت: کمیته انضباطی منتظر تعیین تکلیف قهرمان لیگ است تا سپس به پرونده حمله اتوبوس پرسپولیس ورود کند.

تیم صنعتی به بازیکن ۲ میلیاردی پرسپولیس ۸ میلیارد داد!/ رای پرونده حمله به اتوبوس پرسپولیس صادر نمی‌شود تا ...
خبرورزشی -

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در گفتگوی تازه خود به باشگاه های صنعتی حمله کرده و گفته که آنها عامل چند برابری شدن قراردادها هستند: «متاسفانه فوتبال ما را تیم‌هایی به هم ریختند که از بودجه دولتی استفاده می‌کنند اما اسمشان خصوصی است. ما بازیکنی داشتیم که کل قراردادش با ما ۲ میلیارد بوده اما در نیم فصل قرارداد ۴ میلیاردی با تیمی صنعتی بسته و سال بعد هم ۸-۷ میلیارد دریافتی داشته است.»

ابراهیم شکوری همچنین به ماجرای بازی پیکان - سپاهان پرداخت و گفت: «جای گله دارد از دوستانی که درباره پرسپولیس صحبت می‌کنند و ارکان قضایی هیچ برخوردی با آنها ندارند. همین هفته گذشته تیم رقیب ما مصاحبه کردند که باشگاه پرسپولیس از داوری منفعت می‌برد و داوری به نفعش است اما دیدیم در همان بازی، پنج نفر در آفساید بودند، اما آفساید گرفته نشود. یک پنالتی صددرصد هم اعلام نشد اما ما نیامدیم شلوغ کنیم و بگوییم بازیکنانمان مصاحبه کنند.»

بخش بعدی صحبت‌های او به حمله به اتوبوس پرسپولیس اختصاص داشت: «هنوز تکلیف پرونده اتوبوس که نمی‌دانم حمله انتحاری بود یا چی مشخص نشده است. اتوبوس ما با ۱۲۰ سرعت در حال حرکت بود که نارنجک به آن برخورد کرد که خدایی نکرده اگر اتفاقی برای بازیکن ما رخ می‌داد، چه کسی پاسخگو بود؟ هنوز رای صادر نشده و احتمالا منتظرند تا لیگ تمام شود و قهرمان مشخص شود تا بعد رای صادر کنند.»