شهر خبر

عجیب اما واقعی ؛ تیم ته جدولی دست به دامان جادوگر شد!

کمک گرفتن تیم ته جدولی از جادوگر برای ماندن در لیگ برتر

لیگ برتر

فوتبال ایران سرشار از اتفاقات و حواشی عجیب است. به تازگی شنیده ایم تیمی ته جدولی برای ماندن در لیگ برتر به یک جادوگر متوسل شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، در آستانه بازی های هفته بیست و هفتم لیگ برتر، شایعه استخدام جادوگر در یک تیم لیگ برتری شوکه کننده است!

باز نوبت به هفته های پایانی لیگ برتر رسید و پای رمال و جادوگر به لیگ باز شد. شایعه شده یک تیم ته جدولی که از ابتداى فصل شرایط خوبى نداشته و حالا دیگر خطر سقوط به دسته اول را کاملا حس میکند دست به کار شده و به دنبال این است که هرطور شده سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ کند. آنها این بار سراغ جادوگر رفته اند، همان الف الف معروف که بارها درباره همکاری اش با تیم ها و مربیان شایعه های فراوان شنیده ایم.

الف . الف جادوگر سرشناسی که شایعه شده اولین بار اوایل دهه ۸۰ و یک بار دیگر چند سال پیش از این هم در مقاطعی با همین باشگاه همکاری داشته و گفته می شود در کارش بسیار خبره است و روایت های عجیب غریبی درباره طلسم کردن تیم حریف و رمالی و … درباره اش نقل می کنند، هدف جدید تیم ته جدولی براى ماندن در لیگ برتر است. این تیم در خطر سقوط این هفته یک بازی سنگین مقابل یکی از مدعیان دارد و برای این که از این بازی موفق بیرون بیاید، در کمال تعجب جادوگر به خدمت گرفته است.

شایعه شده چشم باشگاه ته جدولی براى ماندن در لیگ برتر به کرج دوخته شده است و گویا واسطه های این باشگاه با این فرد ارتباط برقرار کرده اند.