شهرخبر

طعنه تند سپاهان به پرسپولیس/ قهرمانی بدون اخلاق هیچ ارزشی ندارد

مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: قهرمانی در کشور، قهرمانی آسیا و حتی صعود به جام باشگاه‌های جهان بدون رعایت اصول اخلاقی هیچ ارزشی ندارد.

طعنه تند سپاهان به پرسپولیس/ قهرمانی بدون اخلاق هیچ ارزشی ندارد
خبرورزشی -

رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان روز پنجشنبه در خصوص حواشی رسانه‌ای اخیر اظهار داشت: بعد از شکست خوردن پروژه فرافکنی و سفسطه در کنار زمین فوتبال، حالا میدان بازی به فضای رسانه ای و فضای مجازی تغییر فاز داده است.

وی افزود: برخی برای آنکه تعارض ها و ستیزهای درون باشگاهی خود را به دنیای خارج نسبت دهند، دست به دامن مصاحبه و استفاده از استعاره و تشبیه های غیر اخلاقی شده اند. در صورتی که کسی در ردیف پیروان این رفتارهای آمیخته به دروغ و بی صداقتی قرار نمی‌گیرد.

مدیر تیم سپاهان تصریح کرد: امیدواریم این اتهام زدن ها وقتی در ترازوی ارزیابی های عادلانه قرار گرفت، افراد را مجبور به تغییر فتحه و ضمه ها نکند چرا که افکار عمومی و رسانه های منصف، تراز بسیار خوبی برای تشخیص نیت افراد هستند.

وی ادامه داد: جالب اینکه حافظه فوتبالدوستان هنوز ادبیات دور از صداقت برخی چهره ها را فراموش نکرده ولی در عملیات روانی جدید آنها هجمه به داوران را در دستور کار قرار داده اند. البته که مشی حرکتی باشگاه بزرگ سپاهان از ابتدای فصل احترام به جامعه داوری بوده، ولی این نباید دستاویزی برای سایر تیم ها باشد که در هفته های پایانی از ابزار فرافکنی برای تحت فشار قرار دادن داوران و تهییج منفی افکار عمومی استفاده کنند.

فتاحی گفت: این در حالی است که در طول فصل بیستم این باشگاه نیز از اشتباهات غیر عمد داوران متضرر شده و چندین امتیاز را از دست داده اما فرهنگ باشگاه سپاهان که برگرفته از مکتب شاهین بوده، متجلی در هیات مدیره، مدیر عامل، سرمربی و بازیکنان تکریم به داوران و صد البته احترام به همه باشگاه‌ها و عدم پرداختن به دیگران و انجام هرگونه اقدام از طریق مبادی قانونی فوتبال بوده و هرگز از کمپین های رسانه ای برای جوسازی و اتهام استفاده نکرده است.

وی در پایان گفت: پیشنهاد ما رعایت اخلاق در هفته های پایانی است چرا که بی شک قهرمانی در کشور، قهرمانی آسیا و حتی صعود به جام باشگاه های جهان بدون رعایت اصول اخلاقی هیچ ارزشی ندارد.