شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#اسپانیا#لژیونر#پرسپولیسی

توافقی غیرمنتظره ؛ لژیونر پرسپولیسی در اسپانیا + سند

توافق امیر عابدزاده با باشگاه پونفرادینا اسپانیا ؛ لژیونر پرسپولیسی در لالیگا 2

توافق امیر عابدزاده با باشگاه پونفرادینا اسپانیا ؛ لژیونر پرسپولیسی در لالیگا 2

امیر عابدزاده لژیونر پرسپولیسی فوتبال ایران در ماریتیمو پرتغال در انتخابی غیرمنتظره از میان پیشنهادات خود با باشگاه پونفرادینا اسپانیا در لالیگا ۲ به توافق رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر عابدزاده دروازه‌بان ملی پوش فوتبال ایران، با یک باشگاه اسپانیایی به توافق رسید.

لحظاتی پیش باشگاه پونفرادینا که در لالیگای دو حضور دارد و فصل گذشته در رتبه هفتم قرار گرفته است، خبر توافق خود با دروازه‌بان ایرانی سابق تیم فوتبال ماریتیمو را منتشر کرد.

عابدزاده که فصل گذشته عنوان بهترین دروازه‌بان فصل پرتغال را به دست آورده بود، سالهاست که درباره رویایش برای حضور در فوتبال اسپانیا می‌گوید و به همین دلیل و باوجود پیشنهاداتی که از یکی دو تیم در یونان و پرتغال (پاناتینایکوس، بواویشتا و…) داشته است، در نهایت این تیم مربوط به لیگ سگوندا را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد.

عابدزاده در هفته‌ های گذشته برای حضور در لالیگا و تیم‌های مثل مایورکا و کادیز نیز امکان سنجی کرده اما مسئله پاسپورت ایرانی مانع بزرگی در انتقال او بود و حالا این تیم اسپانیایی پونفرادینا با او به توافق رسیده تا این دروازه‌بان ایرانی به رویایش ادامه دهد.

هدف بزرگ عابدزاده همواره حضور در لیگ فوتبال اسپانیا و بازی در سطح اول لالیگا بوده و تصور می‌کند با ترک پرتغال و عقد قرارداد با پونفرادینا به این هدف نزدیک تر خواهد شد.

او در زمان حضور در لیگ پرتغال در تیم‌های باریرنسه و ماریتیمو حضور یافت و از پایین ترین سطح ناباوری علاقه‌مندان به فوتبال در ایران تبدیل به چهره ای شد که حالا صدهاهزار  هوادار دارد .

پونفرادینا فصل گذشته را در رتبه هشتم لیگ ۲۲ تیمی اسپانیا سپری کرد. این تیم در روزهای اخیر چند بازیکن جدید به خدمت گرفته که یکی از آنها لوچو گارسیا دروازه‌بان کلمبیایی است که احتمالا رقیب عابدزاده خواهد بود.

هدایت این تیم نیز برعهده آندونی آلونسو اسپانیایی است که سابقه بازی در هرکولس اسپانیا را دارد و از این پس سرمربی امیر عابدزاده خواهد بود.

سطح لیگ سگوندای اسپانیا بسیار بالاست و تیم‌هایی چون آلمریا، ایبار، خرونا، لاس‌پالماس، لگانس، مالاگا، وایادولید و… در آن حضور دارند و طبیعتاً بازیکنان جدید الورود به این لیگ نیز باید تلاش بسیار زیادی برای حضور در ترکیب اصلی انجام دهند.

باشگاه پونفرادینا با این تصویر از یک خرید بزرگ تابستانی رونمایی کرد؛ گلر تیم ملی ایران و بهترین دروازه‌بان فصل پیش لیگ پرتغال.

توافق امیر عابدزاده با باشگاه پونفرادینا اسپانیا ؛ لژیونر پرسپولیسی در لالیگا 2