شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#یورو#ایتالیا#تیم ملی#2020#بازیکنان#یورو 2020

یورو ۲۰۲۰| وقتی بونوچی با «جیمی جامپ» اشتباه گرفته شد!+ عکس


یورو 2020| وقتی بونوچی با «جیمی جامپ» اشتباه گرفته شد!+ عکس

جشن صعود بازیکنان تیم ملی ایتالیا به فینال یورو ۲۰۲۰ با یک اتفاق مضحک همراه بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از پیروزی 4 بر 2 تیم ملی ایتالیا برابر اسپانیا در ضربات پنالتی پایانی تساوی یک - یک دو تیم در اولین بازی مرحله نیمه نهایی یورو 2020، اتفاق خنده‌داری رخ داد: یکی از مأمورات امنیتی اطراف زمین چمن ورزشگاه ومبلی لندن، لئوناردو بونوچی مدافع میانی تیم ملی ایتالیا را با تماشاگری که قصد ورود به زمین بازی را داشت (به اصطلاح جیمی جامپ) اشتباه گرفت.

در کلیپی که در فضای مجازی منتشر شده است، این مأمور، لئوناردو بونوچی را که در پایان بازی برای تشکر از هواداران ایتالیایی حاضر در ورزشگاه ومبلی لندن به سمت آنها رفته بود، متوقف کرد و سعی داشت مانع از بازگشت او به زمین چمن شود.

این اتفاق ابتدا با تعجب بونوچی همراه بود اما مدافع یوونتوس متوجه شد که نگهبان کنار زمین او را با یکی جیمی جامپ اشتباه گرفته لبخندی زد و به او خیره شد. نگهبان انگلیسی پس از لحظاتی متوجه اشتباه فاحش خود شد و با شرمندگی بازوی بازیکن 34 ساله ایتالیایی را رها کرد.

یورو 2020 , لئوناردو بونوچی , تیم ملی فوتبال ایتالیا ,

بونوچی و یارانش با غلبه بر اسپانیا، راهی فینال یورو 2020 شدند، دیداری که یکشنبه هفته آینده آنها را مقابل تیم ملی انگلیس قرار می‌دهد و انجام آن دوباره باید به ورزشگاه ومبلی برگردند.

 

انتهای پیام/