شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#المپیک

میکائیلی: نجاتی نباید به چیزی غیر از طلا فکر کند/ به خاطر ترس‌مان دیگر تمرین مشترک با بزرگسالان نداریم


میکائیلی: نجاتی نباید به چیزی غیر از طلا فکر کند/ به خاطر ترس‌مان دیگر تمرین مشترک با بزرگسالان نداریم

سرمربی تیم ملی فرنگی جوانان تاکید می‌کند که علیرضا نجاتی نباید به هیچ چیزی غیر از مدال طلای المپیک فکر کند.

روح‌الله میکائیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت جسمانی خودش و شاگردانش بعد از ابتلا به کرونا که منجر به لغو اردوی تیم ملی شد، اظهار داشت: ما همان وقت هم هیچ کدام علائمی نداشتیم. فردایش هم خودم و هم بچه‌ها در شهرهای شان تست دادند همه منفی بود. با بچه‌ها که صحبت کردم، همه حال شان خوب بود و هیچ مشکلی نداشتند.

وی ادامه داد: ما قرار بود به اصفهان برویم و اردوی مان آنجا تشکیل شود، اما فدراسیون خواست که در تهران بمانیم و بچه‌ها به عنوان حریف تمرینی به بزرگسالان کمک کنند. وقتی تست‌ها مثبت شد، همه  به خانه برگشتیم، اما با توجه به اینکه مسابقه جهانی در پیش داریم، با تست مجدد، چند روز بعد به خانه کشتی برگشتیم. البته به خاطر اینکه برای المپیکی‌ها مشکلی پیش نیاید، زمان اردوی مان با آنها تلاقی پیدا نکرد.

میکائیلی در مورد اینکه تیم اعزامی به جهانی روسیه چه زمانی معرفی خواهد شد، تصریح کرد: احتمال دارد در اردوی آخر معرفی کنیم. تیم اعزامی به ترکیه هم به جمع مان ملحق خواهد شد. بعید است که انتخابی درون اردویی هم داشته باشیم مگر آنکه مشکل انضباطی یا مصدومیت ایجاد شود. ما باید 27 مرداد ماه در جهانی جوانان روی تشک برویم.

وی برگزاری تمرین مشترک با تیم بزرگسالان را منتفی دانست و تاکید کرد: هرچند هیچ کدام مان علائم نداشتیم اما این موضوع خود ما را هم ترساند که نکند خدای نکرده به آنها آسیب برسانیم. به همین دلیل حالا دیگر نه تمرین مشترک داریم و نه اردوی مان در یک محل و همزمان برگزار می‌شود.

مربی سازنده علیرضا نجاتی در مورد وضعیت ملی‌پوش وزن اول المپیکی ایران نیز گفت: علیرضا فقط باید به طلا فکر کند، البته همه کشتی گیران ما باید مثل علیرضا نجاتی به طلا فکر کنند چون توانایی‌اش را دارند و بهترین کار همین است.

میکائیلی در خاتمه با اشاره به شانس بالای تیم ملی فرنگی در المپیک پیش رو عنوان کرد: همه بچه‌ها توانمندی شان بالاست. ماشاءالله به هادی ساروی، او را در لهستان دیدم، کشتی گیر فنلاندی که قبلا به او باخته بود را با اختلاف برد. برادران گرایی هم که شانس مدال هستند و در عین حال امین میرزازاده هم کشتی‌گیری نیست که آدم رویش حساب نکند، او خیلی عالی است. امیدوارم هم کشتی فرنگی و هم آزادمان مدال‌های خوبی در توکیو بگیرند.



انتهای پیام/