شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#سال 2019#کرونا

برگزاری مجمع عمومی‌ فدراسیون آسیایی وودبال با حضور نماینده ایران


برگزاری مجمع عمومی‌ فدراسیون آسیایی وودبال با حضور نماینده ایران

مجمع عمومی‌فدراسیون آسیایی وودبال که آخرین بار در سال ۲۰۱۹ میلادی برگزار و بدلیل شیوع کرونا لغو شده بود؛ با حضور‌ نماینده کشورمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، مجمع عمومی‌فدراسیون آسیایی وودبال که آخرین بار در سال 2019 میلادی برگزار و بدلیل شیوع کرونا لغو شده بود؛ با حضور‌ نماینده کشورمان بصورت آنلاین برگزار شد.

در این نشست که با حضور کلیه اعضا مجمع و محمدمهدی سعیدی، نایب رئیس فدراسیون آسیایی انجام پذیرفت؛ ساز و کار برگزاری مسابقات آسیایی وودبال در سال آینده و بررسی تقارن آن با مسابقات جهانی در دستور کار قرار گرفت.

پس از گزارش چین بعنوان کشور میزبان بر تعویق این رویداد توسط دولت بدلیل شیوع گونه جدید دلتا و نیز مقررات سخت گیرانه کشورهای مختلف بحث و تبادل نظر شد.

مقرر شد کشورهای عضو فدراسیون آسیایی بر توسعه وودبال و آماده سازی ورزشکاران برای حضور در رویدادهای آنلاین متمرکز شوند تا خلا لغو و تعویق مسابقات جبران شود.

همچنین، به منظور ایجاد نشاط و سرگرمی هفته آینده یک مسابقه آنلاین وودبال با استفاده از ماکت فدراسیون جهانی بر روی میز ویژه مسئولین انجمن‌ها و فدراسیون‌های ملی انجام خواهد پذیرفت.

 

انتهای پیام/