شهرخبر

زنده شدن کودک حین مراسم خاکسپاری!

زنده شدن کودک حین مراسم خاکسپاری!
کودکی که در مراسم خاکسپاری اش زنده شد، بلافاصله پس از زنده شدنش به سوژه رسانه ها تبدیل شد.
زنده شدن کودک حین مراسم خاکسپاری!

 یک نوزاد تازه متولد شده که مرگش در بیمارستان اعلام شده بود حین مراسم خاکسپاری ناگهان زنده شد. «پیلاوِنتهیرا راجا» و «فخیمه ماری» والدین این کودک پس از تحویل جسد فرزند خود قصد انجام خاکسپاری را داشتند که متوجه زنده بودن او شدند. با این حال این نوزاد ۲۴ ساعت پس از زنده شدن دوباره در بیمارستان جانش را از دست داد. این اتفاق در شهر «تِهینی» در ایالت تامیل نادو هند رخ داد.

والدین کودک، اولین بار جسد کودک خود را در روز یکشنبه از بیمارستان تحویل گرفته بودند. مادری که در ماه هفتم بارداری بود شنبه شب به علت درد شدید برای انجام زایمان سوم خود به بیمارستان منتقل شده بود. این نوزاد در ساعت ۳.۳۰ دقیقه بامداد روز یکشنبه به دنیا آمده بود. با این حال مرگ نوزاد به علت زایمان زودرس مورد تایید پزشکان قرار گرفت.

اما هنگامی که والدین نوزاد پس از انتقال فرزند خود به خانه مشغول آماده کردن قبر برای کودک بودند برخی از اقوام این زوج متوجه حرکت نوزاد شدند. والدین نوزاد بلافاصله فرزند خود را به بیمارستان منتقل کردند. پزشکان با کمک ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی) تلاش کردند تا نوزاد را به زندگی بازگردانند، اما تلاش پزشکان بی نتیجه ماند و نوزاد صبح روز دوشنبه جانش را از دست داد.

مراسم خاکسپاری

انتهای پیام/

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان