شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

انتصاب دقیقه‌ ۹۰ توسط حناچی برای مدیر عامل جدید شهروند!


انتصاب دقیقه‌ 90 توسط حناچی برای مدیر عامل جدید شهروند!

در حاتلی کمتر از یک ماه دیگر فعالیت مدیریت شهری فعلی به پایان خواهد رسید و مدیریت جدید فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.شاهد برخی از اقدامات از جمله بذل و بخشش‌های مدیریت شهری و انتصاب‌های دقایق پایانی هستیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ با پایان یافتن ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران و اعلام نتایج و پیروزی لیست شورای ائتلاف در این دوره از انتخابات، اواسط مرداد ماه مدیریت شهری فعلی فعالیت خود را در پایتخت آغاز خواهد کرد.

در حالی کمتر از یک ماه دیگر فعالیت مدیریت جدید شهری آغاز خواهد شد که در این روزها شاهد اتفاقات عجیب و غریب از سوی شورای شهر و شهرداری تهران هستیم و پس از استخدام‌های چندین هزار نفری از سوی شهردار تهران و همچنین بذل و بخشش‌های شورای شهر تهران و واگذاری برخی از املاک به دستگاه‌ها! اینبار پیروز حناچی شهردار تهران انتصاب دقایق پایانی را انجام داده است.

در همین ارتباط پیروز حناچی شهردار تهران روز گذشته جلیل نگارنده را جایگزین  علی‌محمد وحید کریمی مدیر عامل سابق شهروند کرد که انتصاب‌های این چنینی در روزهای پایانی تعجب برانگیز است.

همچنین مهدی چمران منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران نیز در روزهای گذشته به رویکرد مدیریت شهری و بذل و بخشش‌های صورت گرفته و همچنین اقدامات شائبه دار آنها انتقاد داشته است.

انتهای پیام/