مسعود زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به حضورش در تیم نوجوانان پرسپولیس اظهار داشت: امسال این افتخار را به دست آورده ام در تیم نوجوانان پرسپولیس و در کنار رضا جباری حضور داشته باشم تا بتوانیم با کمک یکدیگر نتایج خوبی را برای این تیم رقم بزنیم.

مربی تیم‌های پایه سرخ‌پوشان تاکید کرد: ما در این فصل اهداف ویژه ای را داریم. بر این اساس هدف اول ما معرفی بازیکنان خوب و مستعد برای رده های  مختلف  به خصوص رده جوانان است تا این نفرات پایه به پایه در رده های مختلف باشگاه رشد کنند. هدف بعدی ما در این تیم این است که در کنار بازیکن سازی، نتایج خوبی را برای پرسپولیس کسب کرده و در پایان فصل بهترین جایگاه را در جدول به دست آوریم.

بازیکن اسبق پرسپولیس درخصوص شرایط این روزهای بزرگسالان تصریح کرد: شرایط تیم بزرگسالان است و کادر فنی باقدرتی را در اختیار دارد. آقا یحیی در کنار مطهری، آقا کریم و فنایی کادر با قدرتی را در تیم تشکیل داده اند و در کنار بازیکنان خوب و طراز اول توانسته اند بهترین نتایج را کسب کنند.

زارعی درمورد مدعیان اصلی لیگ برتر امسال گفت: در حال حاضر پرسپولیس و سپاهان تنها مدعیان قهرمانی هستند که از ابتدای فصل رقابت خوبی را داشته اند و در این بین پیش بینی بنده این است که تیم فوتبال پرسپولیس امسال هم قهرمان می شود و جام را بالای سر می برد.

او پیش‌بینی جالبی درمورد دربی جام حذفی داشت و در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: شک نکنید که پرسپولیس برنده بازی است. این بازی، دیدار سختی برای دو تیم است که دوست دارم پرسپولیس برنده آن شده و تا قهرمانی در جام حذفی پیش برود. در کنار قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به نظرم پرسپولیس این توانایی را دارد تا بار دیگر حضور در  فینال لیگ قهرمانان آسیا را هم تجربه کند. 3