شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دوبی
رسانه ها خبر دادند

فوری:انفجار مهیب در دوبی/ انفجار در یک کشتی تجاری

کدخبر: 424674
خبرگزاری رویترز به نقل از شاهدان گزارش داد که صدای انفجار مهیبی در امارت دوبی در امارات متحده عربی شنیده شده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از شاهدان گزارش داد که صدای انفجار مهیبی در امارت دوبی در امارات متحده عربی شنیده شده است.

به گزارش این خبرگزاری، چهارشنبه شب صدای انفجاری در دوبی شنیده شد که هنوز دلیل آن مشخص نیست.یکی از خبرنگاران رویترز گفت ، دو ماشین آتش نشانی و سایر وسایل نقلیه اضطراری با سرعت در جنوب دبی در جاده اصلی منتهی به ابوظبی در حال حرکت بودند.

الجزیره به نقل از منابع اماراتی گفته است انفجاری در یک کشتی تجاری در منطقه جبل علی روی داده است.شاهدان عینی در دبی در امارات متحده عربی هم به رویترز گفته‌اند که صدای یک انفجار مهیب را شنیده‌اند.رویترز می گوید هنوز علت و محل این انفجار مشخص نشده است.

واشنگتن پست نیز گزارش داد یک کشتی کانتینری که در بندر عظیم دبی لنگر انداخت ، اواخر روز چهارشنبه  دچار آتش سوزی شد ، دفتر رسانه ای امارت گزارش داد ، این انفجار لرزه در مرکز تجاری امارات متحده عربی ایجاد کرد.

در توییتر دفتر رسانه ای دولت دبی آمده است که گزارش شده است که آتش سوزی در یک کشتی رخ داده است و تیمی از آتش نشانان در حال کنترل آتش هستند. شاهدان از لرزش ساختمانها در سطح شهر خبر دادند.

 دولت دبی می گوید که آتش سوزی تحت کنترل است و تلفاتی در پی ندارد. طبق گفته شاهدان و فیلم های به اشتراک گذاشته شده در شبکه های اجتماعی ، انفجار حوالی نیمه شب رخ داده و در سراسر شهر در امارات متحده عربی قابل مشاهده و شنیدن است.