پیشنهاد جدید میلان برای تمدید قرارداد ستاره خود

هفته‌های اخیر به لحاظ نقل و انتقالاتی برای میلان بسیار کابوس وار سپری شده است. در ابتدا مشخص شد که روسونری برای تمدید قرارداد با دروازه‌بان ملی‌پوش خود یعنی جان‌لوئیجی دوناروما به توافق نرسیده و او فصل آینده دیگر با پیراهن این تیم به میدان نخواهد رفت.

اما جدایی جان‌لوئیجی دوناروما تنها اتفاق تلخ برای میلانی‌ها به حساب نمی‌آمد چرا که اخیراً و بعد از عدم توافق هاکان چالهان اوغلو برای تمدید قرارداد با این باشگاه، ستاره ترکیه ای در انتقالی غیرمنتظره راهی تیم رقیب یعنی اینتر شد تا یک ضربه بزرگ دیگر به تیم استفانو پیولی وارد شود.

از طرفی در روزهای گذشته بحث هایی در رابطه با احتمال جدایی فرانک کسیه از میلان نیز مطرح شده است. این هافبک جنگنده ساحل عاجی تنها یک فصل دیگر با روسونری قرارداد دارد و اخباری پیرامون علاقه اینتر به جذب رایگان این بازیکن در تابستان آینده به گوش می رسد.

با این حال رسانه‌های ایتالیایی گزارش داده اند که میلان قصد دارد از یک ناکامی نقل و انتقالاتی دیگر جلوگیری کند و به همین خاطر پیشنهاد تمدید قرارداد با دستمزد سالیانه چهار میلیون یورو را به فرانک کسیه ارائه داده تا هر طور که شده این بازیکن را حفظ کند.