به گزارش برنا؛ فصل قبلی این برنامه در شبهای نوروز 1400 از شبکه یک پخش شد و طی آن، بهترین سریال سال 99 با استقبال و مشارکت بسیار خوب مخاطبان و دریافت حدودا 2 میلیون و 500 هزار رای و نظر از سوی مردم، معرفی شد.

به دلیل استقبال مخاطبان و سریال سازان تلویزیون، با تصمیم شبکه قرار بر این شد «سریالیست» به صورت هفتگی ادامه داشته باشد و این بار به تولیدات 1400 سیما در حوزه سریال بپردازد.

این برنامه هر هفته پنجشنبه ها با عوامل و بازیگران یکی از سریالهایی که در سالجاری روی آنتن شبکه های مختلف سیما رفته، گفتگو می کند.

همچنین به جز بخش گفتگوی اصلی برنامه، «سریالیست» آیتم های دیگری با موضوعات مختلف همچون خاطره بازی دارد و شخصیت های سریالهای نوستالژیک مردم به برنامه می آیند و فضای ویژه ای با آنها رقم خواهد خورد. بررسی هفتگی یک پرونده در آیتمی با اجرای یکی از بازیگران سینما و تلویزیون از دیگر بخش های این برنامه است.

«سریالیست» با دکوری کاملا جدید در فضایی نو تولید می شود و تنی چند از بازیگران و کمدین ها هم در این سری آیتم اجرا می کنند.

سری جدید این برنامه به تهیه کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که از پنجشنبه 17 تیر هر هفته ساعت 23:15 روی آنتن شبکه یک سیما می رود.