شهر خبر

یورو ۲۰۲۰| دوناروما: می‌‌دانستم که می‌توانم به تیم کمک کنم/ اسپانیا مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد


یورو 2020| دوناروما: می‌‌دانستم که می‌توانم به تیم کمک کنم/ اسپانیا مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایتالیا می‌گوید؛ می‌دانسته که می‌تواند به ایتالیا برای رسیدن به فینال یورو ۲۰۲۰ کمک کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان لوئیجی دوناروما در پی پیروزی شب گذشته (سه‌شنبه) تیم ملی فوتبال ایتالیا مقابل اسپانیا در ضربات پنالتی پس از جدایی 120 دقیقه‌ای و صعود به فینال مسابقات یورو 2020 در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا گفت: حسی که دارم وصف‌ناپذیر است. در ضربات پنالتی هم آرام بودم چون می‌‌دانستم که می‌توانم به تیم کمک کنم.

دروازه‌بان 22 ساله آتزوری که با مهار ضربه پنالتی آلوارو موراتا به این تیم برای رسیدن به دیدار فینال کمک کرد، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: تیم شگفت‌انگیز بود و از همه کسانی که روی سکوها از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم. ما تمام توان خود را به کار بستیم و حالا تنها یک گام دیگر برای محقق کردن رویای‌مان باقی مانده است.  

وی در پایان خاطرنشان کرد: اسپانیا تیم خیلی قدرتمندی است، اما این تیم ایتالیا قلب بزرگی دارد و هرگز تسلیم نمی‌شود. این را در این بازی دیدیم چون تا آخر بازی رنج بردیم اما در نهایت پیروزی را از آن خود کردیم. اسپانیا اما شایسته احترام زیادی است چون دراین بازی مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد.

یورو 2020 , جان لوئیجی دوناروما , تیم ملی فوتبال ایتالیا , تیم ملی فوتبال اسپانیا , روبرتو مانچینی ,

شاگردان روبرتو مانچینی حالا بایدا در فینال یورو 2020 منتظر برنده دیدار امشب (چهارشنبه) تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و دانمارک بمانند.

انتهای پیام/