شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#وزارت ورزش

واکنش تند پیشکسوت جنجالی پرسپولیس به شایعه حمایت وزارت ورزش از سرخپوشان

پایان رافت : این چه حمایتی از سوی وزارت ورزش است که پرسپولیس حتی نمی تواند پول بازیکنانش را بدهد

پایان رافت

پایان رافت مدعی شده است استقلالی ها چون نمی توانند قهرمان شوند، فکر میکنند پرسپولیس از سوی وزارت ورزش حمایت می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، پایان رافت گفت: چون نمی‌توانند قهرمان شوند می‌گویند قهرمانی‌های پرسپولیس به خاطر وزیر است در صورتیکه اصلا اینطور نیست.

پایان رافت پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با خبرورزشی درباره شرایط این تیم در لیگ و همچنین دربی پیش رو مطالبی را مطرح کرد که در زیر می خوانیم:

با توجه به بازی های باقی مانده پرسپولیس و سپاهان شانس قهرمانی کدام تیم را برای قهرمانی بیشتر می دانید؟

خب با توجه به کیفیتی که پرسپولیس دارد و البته تجربه بالای بازیکنان و کادر فنی این تیم شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است. پرسپولیس در ۴ فصل اخیر قهرمان شده و به خوبی شرایط حساس هفته های پایانی را درک می کند.

در روزهای اخیر بازیکنان پرسپولیس نسبت به مشکلات مالی به مدیران باشگاه اعتراض کردند. نظر شما در این خصوص چیست؟

خب بازیکنان حق دارند مطالباتشان را بخواهند. به هرحال بازیکنی که اول فصل قرارداد می بندد روی آن پول حساب باز می کند و باشگاه هم باید منابع مالی لازم را فراهم کند تا به چنین مشکلاتی بر نخورند. به نظرم این موضوع باید هرچه زودتر جمع شود چون ممکن است حواشی زیادی را ایجاد کند. به نظرم نقش یحیی گل محمدی، کریم باقری و افشین پیروانی بسیار پررنگ است چون آن ها به عنوان بزرگترهای تیم می توانند حواشی را کنترل کنند تا این چند بازی بسیار مهم تمام شود.

در مورد شائبه حمایت‌های خارج از فوتبال از پرسپولیس چه صحبتی دارید؟

این چه حمایتی است که پرسپولیس حتی نمی تواند پول بازیکنانش را بدهد. پرسپولیس کلی مشکل دارد ولی این مشکلات زیر سایه نتایج خوب تیم پنهان می شود. من نمی دانم این صحبت ها چرا مطرح می شود. به نظرم هر کسی باید به فکر تیم خودش باشد و روی مسائل فنی تمرکز کند.

ولی مثلا استقلالی ها مدعی هستند پرسپولیس از سوی وزارت ورزش حمایت می شود و داوری‌ها به سود این تیم است.

این حرف‌ها فرار رو به جلو است. این عده چون نمی توانند قهرمان شوند می گویند قهرمانی های پرسپولیس به خاطر وزیر است در صورتیکه اصلا اینطور نیست. پرسپولیس هر جامی که گرفته با شایستگی بوده و با این حرف های بی ارزش زیر سوال نمی رود.

چند روز دیگر شاهد دربی خواهیم بود. این دیدار را چطور می بینید؟

خب شرایط هر دو تیم خوب است و هیچ کدام از تیم ها نمی خواهند در این بازی بازنده باشند.استقلال تیم پرمهره ای است و بعد از از دست دادن لیگ برتر نمی خواهد جام حذفی را هم از دست بدهد. به نظرم بازی خوبی را خواهیم دید ولی فکر می کنم شانس پیروزی پرسپولیس بیشتر است. به عنوان یک پرسپولیسی از ته دلم آرزو می کنم تیم محبوبم برنده دربی باشد و بتواند قهرمان جام حذفی شود.

در مورد قرعه تیم ملی چه صحبتی دارید؟

به نظرم گروه ما متعادل است و من به شخصه از این قرعه راضی ام. ما تیم ملی بسیار خوبی داریم و بازیکنان ما در سطح آسیا بهترین هستند. من فکر نمی کنم مشکلی برای صعود به جام جهانی داشته باشیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

منبع: خبر ورزشی