شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم ملی فوتبال#آرژانتین#نیمار

کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱|مسی: نیمار می‌خواست من را در فینال ببیند/ می‌خواهم با آرژانتین قهرمان شوم


کوپا آمه‌ریکا 2021|مسی: نیمار می‌خواست من را در فینال ببیند/ می‌خواهم با آرژانتین قهرمان شوم

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین به صعود آلبی‌سلسته به فینال مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱ واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی در پی صعود تیم ملی فوتبال آرژانتین به دیدار فینال چهل و هفتمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آمریکای جنوبی (کوپا آمه‌ریکا 2021) با شکست کلمبیا در ضربات پنالتی، با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» ضمن تمجید از دروازه‌بان آلبی‌سلسته که سه پنالتی حریف را مهار کرد، نوشت: «خوشحالم و افتخار می‌کنم که به این گروه تعلق دارم. یک هدف دیگر برآورده شد. از خداوند سپاسگزارم که همچنان چنین لحظاتی را به من هدیه می‌دهد. پیش به سوی افتخارآفرینی. دیبو (مارتینس) تو شایسته‌اش بودی پدیده!

کاپیتان آلبی‌سلسته همچنین در پایان بازی در گفت‌وگویی تصویری با اشاره به رویارویی با نیمار و برزیل در دیدار فینال این رقابت‌ها گفت: می‌دانم که نیمار می‌خواست من را در فینال ببیند چون او دوست من است. بازی با برزیلی که نیمار را دارد، خیلی سخت خواهد بود. ما می‌دانیم که او چه پتانسیلی به لحاظ فردی دارد.

مسی همچنین درباره بازی با کلمبیا اظهار داشت: می‌دانستیم که بازی سختی خواهد بود. بازی در وقت‌های قانونی مساوی شد و پنالتی هم به نوعی بخت‌آزمایی است، اما ما اعتماد به نفس زیادی داشتیم. ما در درون دروازه‌ یک پدیده داریم و می‌دانستیم که ناجی ما در ضربات پنالتی خواهد بود و ناامید نبودیم. امیلیانو (دیبو) مارتینس شایسته‌ چنین عملکردی بود، او یک پدیده است.

وی تصریح کرد: چیزی که بیشتر از هر چیزی می‌خواهم این است که با تیم ملی کشورم به قهرمانی برسم. واقعاً از این 45 روز سخت لذت بردم. ما بابت این پیروزی خیلی خوشحالیم و این تیم شایسته رسیدن به فینال بود. همیشه سعی کرده‌ام که تمام توانم را برای تیم ملی آرژانتین بگذارم و حداکثر توانم را به نمایش بگذارم. همیشه می‌جنگم تا جامی را با تیم ملی بالای سر ببرم.

برنده 6 توپ طلا در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون در چند فینال با تیم ملی آرژانتین بازی کرده‌ام. فراتر از برد یا باخت، ما همیشه تا آخرین لحظه در کوپا آمریکا بوده‌ایم و حالا یکبار دیگر به فینال رسیدیم که این گروه شایسته‌اش است.

انتهای پیام/