شهر خبر

پس از ۱۱ بازی؛

طلسم شکست ناپذیری آلومینیوم با منصوریان شکسته شد

طلسم شکست ناپذیری آلومینیوم با منصوریان شکسته شد

شکست تیم آلومینیوم مقابل گل گهر که روی پنالتی دقیقه ۹۴ اتفاق افتاد، منجر به شکسته شدن طلسم شکست ناپذیری های منصوریان در آلومینیوم بعد از ۱۱ بازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از شکست سنگین و خانگی تیم آلومینیوم اراک با نتیجه ۶ بر یک مقابل سپاهان در هفته هفدهم، رسول خطیبی از هدایت این تیم کنار رفت تا علیرضا منصوریان به جای وی عهده دار سرمربیگری آلومینیوم شود. منصوریان که روز ۱۹ اسفند به صورت رسمی به عنوان سرمربی آلومینیوم انتخاب شد، در هفته هجدهم برای اولین بار در رفسنجان روی نیمکت این تیم نشست و در نخستین تجربه سرمربیگری خود در آلومینیوم توانست در دیداری خارج از خانه مقابل مس رفسنجان پیروز شود.

شروع با پیروزی نشانگر آغاز اتفاقات خوب منصوریان در اراک بود و همانطور که پیش بینی می‌شد، آلومینیوم با منصوریان نتایج خوبی در لیگ برتر و جام حذفی گرفت.

سفید و سبز پوشان اراک که نخستین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند، با منصوریان ۹ بازی در لیگ و ۲ بازی در جام حذفی را بدون شکست پشت سر گذاشتند تا رکورد ۱۱ بازی متوالی بدون شکست برای این تیم ثبت شود.

اراکی‌ها که با ۱۱ بازی پیاپی بدون شکست شب گذشته مقابل گل گهر در سیرجان به میدان رفتند، با پنالتی دقیقه ۹۴ که توسط گادوین منشا به گل تبدیل شد سرانجام شکست را پذیرفتند تا نوار بازی‌های بدون شکست آنها پس از ۱۱ بازی قطع شود.

آلومینیوم با منصوریان حالا در لیگ ۱۰ بار به میدان رفته که حاصل آن ۳ پیروزی مقابل مس رفسنجان، صنعت نفت و شهرخودرو، ۶ مساوی مقابل فولاد، ماشین سازی، پیکان، ذوب آهن و استقلال و تنها یک شکست مقابل گل گهر بود. همچنین آنها در هر دو بازی جام حذفی خود مقابل هوادار و تراکتور به پیروزی رسیده تا به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات برسند.

شاگردان منصوریان در پایان هفته بیست و ششم با ۳۷ امتیاز در رده ششم قرار دارند و فاصله آنها با تیم چهارم جدول تنها یک امتیاز است.