صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره برد استقلال مقابل تیم تراکتورسازی اظهار داشت: دیدار با تراکتورسازی از نظر نتیجه برای استقلال خیلی خوب بود و برد ارزشمندی برای آبی پوشان به دست آمد چون این بازی و دیدار با سایپا در حکم پیش بازی های دربی هستند و برد در آنها می تواند روحیه خوبی به استقلالی ها بدهد. با این حال استقلال باید از نظر فنی و کار گروهی قوی تر عمل کند. من باز هم تاکید می کنم که استقلال نیاز به یک پلی میکر دارد تا بتواند پلن B را مقابل تیم هایی که بسته بازی می کنند اجرا کند. استقلال در نبود فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان که آماده نیست از نظر بازیسازی مشکل دارد و فقط با بازی مستقیم و استفاده از اشتباه حریفان می تواند به گل برسد. استقلال الان از نظر بازیسازی و استفاده از روش های مختلف برای رسیدن به گل مشکل دارد و هافبک ها در بازیسازی مشکل دارند. البته باز هم تاکید می کنم کسب 3 امتیاز در بازی با تراکتور اهمیت بسیار زیادی دارد اما باید مشکلات فنی تیم هم برطرف شود.

او ادامه داد: البته این روزها استقلال و بازیکنانش تمرکز لازم را ندارند و در همین شرایط هم پیروزی مقابل تیم بزرگی مثل تراکتور اتفاق بسیار خوبی بود. استقلال از نظر بدنی هم شرایط بسیار خوبی دارد و بازیکنان در 90 دقیقه از توانایی دویدن و جنگیدن برخوردار هستند و تیم فقط به هارمونی فنی نیاز دارد. خوشبختانه همین بردها به تیم آرامش و تمرکز می دهد و امروز دیدیم که فرهاد مجیدی هم با کمال آرامش تیمش را در زمین هدایت می کرد.

ورمزیار گفت: دست فرهاد مجیدی درد نکند که به فکر بازیکنانش است و به آنها پاداش می دهد اما واقعیت این است که او باید بیشتر از قبل تمرکزش را روی مسایل فنی بگذارد. بازیکنان استقلال هم باید به عشق هواداران بازی کنند و مطمئن باشند که تا ریال آخر قراردادشان را می گیرند. امیدوارم فرهاد و دستیارانش در فاصله 10 روز مانده تا دربی تمرکزش را روی مسایل فنی بگذارند. استقلال بازی با سایپا را هم در پیش دارد که بازی قبل از دربی است و اهمیت زیادی دارد. ضمن اینکه برد در دربی هم خواسته اصلی هواداران است و امیدوارم این امر در جام حذفی محقق شود. 3/5