شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

این اتفاقات برای وجهه فوتبال ایران خوب نیست / خسروی: اصلا دلم نمی‌خواست سوژه شوم

این اتفاقات برای وجهه فوتبال ایران خوب نیست / خسروی: اصلا دلم نمی‌خواست سوژه شوم

علیرضا خسروی که به دلیل قطع برق حدود ۱۵ دقیقه در آسانسور گیرکرده بود می گوید اینگونه مسائل برای وجه فوتبال ما در سراسر جهان خیلی بد است.

قطع برق این بار پیش از آغاز دیدار پیکان و سپاهان و در ورزشگاه الغدیر باز هم می‌رفت تا حادثه بدی را به بار بیاورد. به این ترتیب که علیرضا خسروی که به عنوان ناظر داوری خودش را به ورزشگاه الغدیر رسانده بود، در حین ورود به آسانسور با قطع برق مواجه می‌شود، اما بعد از 15 دقیقه به داد او می‌رسند و او را از داخل آسانسور خارج می‌کنند.


در همین ارتباط علیرضا خسروی در خصوص این مسئله گفت: جالب اینجاست که دکتر از وضعیت من پس از اتمام دوران کرونا ابرازرضایت کرد و تنها به من توصیه کرد که چند ماهی جایی نروم که دچار نفستنگی شوم و جالب اینکه ظرف 24 ساعت حدود 10 دقیقه در آسانسور گیر کردم که به‌هرحال اوضاع جالب نبود.


وی در ادامه افزود: این در حالی بود که من می‌خواستم از پله ها تردد کنم، اما یکی از مسئولان به من گفت با توجه به اینکه پاهایم درد می کند از آسانسور استفاده کنم. هم ده دقیقه اول بازی را از دست دادم و هم اینکه تا حدی ترسیدم. اما خوشبختانه موبایل در آنجا آنتن می‌داد و من ازآنجا با اکبر محمدی و آقای روشنک تماس گرفتم و خوشبختانه دوستان به داد من رسیدند ضمن اینکه قبل از آن شیشه را شکستند تا هوا به من برسد.

 

خسروی با اشاره به اینکه این مسئله به باشگاه پیکان و ورزشگاه الغدیر ارتباط نداشت گفت: خب این اتفاقی است که ارتباطی به باشگاه پیکان و شرایط ورزشگاه الغدیر ندارد و این واقعا مشکل اداره برق است.

-

 

 

 

 

او در ادامه همچنین اظهار کرد: من کلا آدم باروحیه‌ای هستم و اصلا کرونا را باروحیه بالایم شکست دادم، ولی اگر کسی چنین خصوصیاتی نداشت ممکن بود دچار سکته شود ولی برای فوتبال حرفه‌ای اتفاق خوبی نیست و همه ارگان ها باید در برگزاری بازی در این سطح همکاری کنند.


داور بازنشسته و ناظر داوری دیدار دو تیم پیکان و سپاهان درباره اینکه متاسفانه در بسیاری از اماکن عمومی مثل بیمارستان با قطعی برق مواجه هستم عنوان داشت: من واقعا دلم نمی‌خواست که سوژه شوم و از همین رو از خداداد افشاریان خواستم که برای نظارت داوری روی من حساب باز نکند اما به‌هرحال اولین نظارت من با چنین داستانی همراه شد.

 

وی درباره نبود ژنراتور در ورزشگاه گفت: اصلا عجیب است که این ورزشگاه ژنراتور ندارد در حالی که امروزه شاهدیم در بسیاری از خانه‌ها ژنراتور وجود دارد.

 

خسروی در خصوص اینکه با این زیرساخت‌ها چطور ادعای میزبانی داریم اظهار داشت: خب همین الان این ویدیو کلی کلیک خورده است و این فیلم در سراسر دنیا پخش می‌شود، که طبیعتا برای وجه فوتبال ما خیلی بد است و باید افرادی که مسبب این مسئله شدند پاسخگو باشند.

 

خسروی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا گل سپاهان می‌توانست آفساید تلقی شود گفت: خب قانون آفساید با آن چیزی که در زمان ما وجود داشت تا حدی تغییر پیداکرده است. به‌هرحال وظیفه من ایجاب نمی‌کند که نظرم را در خصوص این مسئله عنوان کنم، ولی مطمئن باشید اگر برای نظارت نمی‌آمدم همین الان نظرم را به شما می گفتم ولی الان باید گزارش محرمانه را به کمیته داوران برسانم.